حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord 20 SE با تراشه مدیاتک و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

تلفن هوشمند وان پلاس Nord 20 SE هم اکنون برای فروش در وب‌سایت AliExpress قرار گرفته است. این دستگاه، یک گوشی مقرون به صرفه بوده که دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه مدیاتک و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. نورد ۲۰ اس ای، ارزان ترین گوشی وان پلاس بوده که تا کنون وارد بازار شده است. با ترنجی همراه باشید تا تمام مشخصات و ویژگی های این محصول را بررسی کنیم.

وان پلاس Nord 20 SE نسخه ری‌برند شده Oppo A77 4G است

وان پلاس Nord 20 SE دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن HD+ است. وان پلاس ادعا می‌کند که این نمایشگر توانایی تولید حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت را داراست. دو لنز دوربین در قاب پشتی مستطیلی شکل Nord 20 SE دیده می‌شود. دوربین اصلی از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار بوده و دوربین دوم نیز از نوع تشخیص عمق است و رزولوشن ۲ مگاپیکسلی دارد. بر خلاف ترند این روز های بازار، وان پلاس به سراغ ناچ قطره ای رفته است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این دستگاه درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است.

نورد ۲۰ اس ای در دو رنگ عرضه می‌شود

وان پلاس Nord 20 SE برای تامین نیروی پردازشی مورد نیاز خود به تراشه مدیاتک Helio G35 متکی است. این دستگاه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. جدیدترین تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه وان پلاس از کارت حافظه Micro SD پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی هوشمند از نظر نرم افزاری نیز به روز بوده و از دوازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری OxygenOS 12.1 برخوردار است.

همان‌طور که GizmoChina اشاره می‌کند، گوشی هوشمند OnePlus Nord 20 SE مانند بسیاری دیگر از میان رده های اندرویدی از باتری پرظرفیتی برخوردار است. این دستگاه به یک باتری ۵،۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند بر روی دکمه پاور قرار گرفته است. البته اگر استفاده از سنسور اثر انگشت برای شما جذاب نیست، باید اشاره کنیم که این گوشی از قابلیت تشخیص چهره نیز برخوردار است. از دیگر قابلیت های OnePlus Nord 20 SE می‌توان به پشتیبانی از شبکه اینترنت 4G، بلوتوث ۵.۰، وای فای، GPS، پورت USB Type-C و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد. همچنین این گوشی از اسپیکر های استریو نیز برخوردار است.

اوپو A77 4G با تراشه مدیاتک هلیو G35 و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

وان پلاس نورد ۲۰ اس ای با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد 

اگر اخبار تکنولوژی را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که روز گذشته Oppo A77 4G با قیمت ۱۹۵ دلار در کشور هند معرفی شد. باید اشاره کنیم که وان پلاس نورد ۲۰ اس ای نیز در حقیقت نسخه ری‌برند شده این تلفن هوشمند است. وب‌سایت AliExpress نشان می‌دهد که فروش جدیدترین تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه وان پلاس از دوازدهم آگوست (۲۱ مرداد ماه) شروع خواهد شد. این گوشی با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه می‌شود و در دو رنگ مشکی و آبی قابل تهیه خواهد بود.

نظر شما درباره OnePlus Nord 20 SE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی