حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو A97 5G با تراشه دیمنسیتی 810 و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اوپو

اوپو یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید را در کشور چین معرفی کرده است. برخی از مشخصات این دستگاه در هفته گذشته توسط تیزر هایی منتشر شده بود. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوپو A97 5G چه مشخصاتی دارد.

اوپو A97 5G نزدیک به ۳۰۰ دلار قیمت دارد

فریم اوپو A97 5G مانند گوشی های جدید آیفون طراحی «تخت» دارد. ماژول دوربین موجود در قاب پشتی دو لنز را در خود جای داده است. ابعاد این گوشی ۷.۹۹×۷۵.۱×۱۶۳.۸ میلی متر بوده و وزن آن نیز ۱۸۸ گرم است. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش LCD ۶.۵۶ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ پیکسل و رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. دوربین سلفی نیز در یک ناچ قطره ای شکل قرار دارد. خوشبختانه اوپو به اسپیکر مونو بسنده نکرده و A97 5G از بلندگو های استریو برخوردار است.

Oppo A97 5G

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰ نیروی پردازشی این دستگاه را تأمین می‌کند. برای این گوشی هوشمند ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در نظر گرفته شده است. اوپو برای میان رده جدید خود به سراغ اندروید ۱۲ و رابط کاربری ColorOS 12 رفته است. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار بوده و سنسور دوربین ثانویه نیز رزولوشن ۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی موجود در ناچ قطره ای بالای صفحه نمایش نیز از سنسوری ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

Oppo A97 5G

این گوشی از شبکه اینترنت 5G، دو سیم‌کارت پشتیبانی کرده و از وای فای دو بانده، بلوتوث و GNSS نیز برخوردار است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به درگاه USB Type-C، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و سنسور اثر انگشت موجود بر روی فریم کناری اشاره کرد. Oppo A97 5G در بخش باتری نیز قدرتمند ظاهر شده و از یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند و از شارژر سریع ۳۳ واتی نیز برخوردار است.

مطابق با گزارش منبع، جدیدترین میان رده اوپو تنها در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به دست کاربران می‌رسد. این گوشی ۱,۹۹۹ یوآن (معادل ۲۹۸ دلار) قیمت داشته و در دو رنگ مشکی و آبی قابل تهیه خواهد بود. پیش سفارش A97 5G از امروز میسر بوده و فروش آن نیز از ۱۰ صبح (وقت محلی) ۱۵ جولای (۲۴ تیر) آغاز خواهد شد. متاسفانه هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه در بازار های جهانی عرضه می‌شود یا خیر.

اوپو Reno 7A با نمایشگر 90 هرتزی، اسنپدراگون 695 و استاندارد IP68 معرفی شد

نظر شما درباره Oppo A97 5G چیست؟ در صورت عرضه این گوشی در بازار های جهانی و ایران، آیا مایل به خرید آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، این گوشی مشخصات خوبی داره،ولی فکر نکنم با قیمت حدودا 300 دلار ارزش خرید داشته باشه، بعدش من نمیدونم چرا دایمن 810 گزاشته روی این گوشی، حتی آنر 40i هم با همین چیپست میخواد وارد بازار بشه، درصورتی که دایمن سیتی چیپستهای بهترو قویتری داره، دایمن 920_1000 و حتی 1100،ولی خب دایمن 1000 بهتر بود، دیگه 810 قدیمی شده، کم کم باید این چیپستها بره کناریا مثلا سری A و P مدیاتک،یا حتی سری G مدیاتک که البته سری Gبازم بهترن ولی خب همشون 12 نانونتری هستن و کم کم باید برن کنار، کم کم باید همه چیپستها با فناوری 5جی ساخته بشن حتی برای گوشیهای اقتصادی، یا اگه 4جی ساخته میشن با فناوری جدیدترزیر8نانومتری ساخته بشن که بهره وری بهتری داشته باشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی