حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیاتک Helio G35 و Helio G25 رسما معرفی شدند

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | پردازشگرها، مدیاتک

در ترنجی خواندیم که ردمی 9C با مدیاتک Helio G35 و ردمی 9A با مدیاتک Helio G25 معرفی شدند. البته یک دستگاه از ریلمی هم همین امروز و تقریبا همزمان با نمونه ردمی با هلیو G35 معرفی شده است اما مدعی لقب اولین دستگاه با این تراشه است. در مطلب بعدی با آن آشنا می شویم اما فعلا می خواهیم به تراشه های جدید بپردازیم. مدیاتک Helio G35 و Helio G25 رسما معرفی شده اند و ادعای مناسب بودن برای دستگاه های گیمینگ اقتصادی را دارند. همچنین هر دو تراشه برمبنای معماری ۱۲ نانومتری تولید شده اند.

مدیاتک Helio G35 و Helio G25

مدیاتک Helio G35 و Helio G25

مدیاتک دو نسخه جدید از تراشه های خود را برای گوشی های هوشمند متمرکز بر بازی منتشر کرده است. آنها بخشی از تراشه های سری G این برند هستند و برای دستگاه های با قیمت مناسب طراحی شده اند. هر دو تراشه با فناوری HyperEngine مدیاتک همراه هستند که هوشمندانه کیفیت اتصال را تعیین می کند. به عبارت بهتر برای اطمینان از تجربه بدون تاخیر، بین Wi-Fi و LTE جابجا می شود.

مدیاتک Helio G35 و Helio G25 تراشه های ۱۲ نانومتری هستند که به وسیله هشت هسته ARM Cortex-A55 به ترتیب با 2.3GHz و 2.0GHz ارایه شده اند. اولی یک پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 با سرعت 680MHz دارد، در حالی که فرکانس دوم تا 650MHz کاهش یافته است. عدم وجود هسته های Cortex-A7x با کارایی بالا ناامید کننده است.

مدیاتک Helio G35

مدیاتک Helio G35

مدیاتک Helio G35 از دوربین تا حداکثر 25 مگاپیکسل پشتیبانی می کند. این دوربین را می توان با ویژگی هایی از قبیل جلوه های هوش مصنوعی بوکه، تثبیت کننده تصویر الکترونیکی (EIS)، جبران شاتر (RCS)، حالت زیبایی و… همراه کرد.

مدیاتک Helio G25 همچنین از تمام ویژگی های ذکر شده در بالا پشتیبانی می کند، اما با محدودیت دوربین ۲۱ مگاپیکسلی رو به رو است. توان ضبط ویدئوی هر دو تراشه به 1080 با ۳۰ فریم بر ثانیه محدود شده است.

مدیاتک Helio G25

مدیاتک Helio G25

سرانجام، مدیاتک Helio G35 از نمایشگرهایی با رزولوشن FHD+ پشتیبانی می کند، در حالی که Helio G25 در HD+ قرار دارد. هر دو تراشه از حافظه eMMC 5.1 پشتیبانی می کنند و با Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac ، بلوتوث 5.0 و FM رادیو سازگار هستند. آنها همچنین می توانند دو سیم کارت 4G را به طور همزمان اجرا کنند.

نظر شما درباره تراشه های جدید سری G مدیاتک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

اگه از A55 استفاده میکرد بهتر بود مثل اگزینوس ۸۵۰

bh974

امسال گوشیای اقتصادی دست مدیاتکه

alone wolf

اقتصادی مثل همیشه

ممد بمولا

حداقل 2 هسته ای73 میزاشتن روانیا

Milad7

زیاد هم بروز نیستش 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)