حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو A57s با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و شارژر سریع ۳۳ واتی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو

آخرین گوشی سری A اوپو که قرار است در بازار اروپا عرضه شود، ویژگی های جذابی دارد. اوپو A57s دارای صفحه نمایشی بزرگ، اسپیکر های استریو، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و شارژر ۳۳ واتی است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات جدیدترین تلفن هوشمند اقتصادی Oppo بیندازیم.

اوپو A57s از صفحه نمایش HD+ و تراشه مدیاتک برخوردار است

با صفحه نمایش شروع می‌کنیم. OPPO A57s دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن HD+ است. اوپو A57s یک گوشی مقرون به صرفه است. بنابراین نباید انتظار زیادی از آن داشته باشیم. در این دستگاه خبری از رفرش ریت بالا نبوده و به همان نرخ نوسازی ۶۰ هرتر اکتفا شده است. نمایشگر این تلفن هوشمند ۲۶۹ پیکسل در هر اینچ داشته و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت را دارد. این گوشی مانند دستگاه های قدیمی تر اندرویدی از ناچ قطره ای بهره می‌برد. اوپو ادعا می‌کند که صفحه نمایش، ۸۹.۹ درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است.

Oppo A57s

اوپو A57s به تراشه مدیاتک هلیو G35 مجهز شده است. این گوشی از ۴ گیگابایت رم LPDDR4X بهره می‌برد. مانند بسیاری از گوشی های اقتصادی اندرویدی، Oppo A57s نیز به باتری پرظرفیتی مجهز شده است. این دستگاه از باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. بر اساس گزارش GizmoChina، این تلفن‌ هوشمند تنها در یک نسخه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. مشخصا این میزان حافظه ذخیره سازی برای بسیاری از کاربران ناکافی است. اما خوشبختانه Oppo A57s از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند در بخش نرم افزار نیز به روز بوده و از دوازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری ColorOS 12.1 برخوردار است.

اوپو Reno 8 Z 5G معرفی شد؛ سخت افزار مشابه نسل قبل در کالبدی به روزتر!

اوپو اشاره ای به قیمت گوشی جدید خود نکرده است!

در ناچ قطره ای اوپو A57s یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در ماژول دوربین مستطیلی شکل گوشی جدید اوپو دو لنز دیده می‌شود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن نیز یک دوربین مونوکروم ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دکمه پاور که در سمت راست فریم دیده می‌شود، با سنسور اثر انگشت یکپارچه شده است. این دستگاه دارای ویژگی های دیگری مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه اینترنت 4G، بلوتوث ۵.۱، GPS، NFC، پورت USB Type-C، بلندگوهای استریو و جک ۳.۵ میلی متری صدا است. متاسفانه اوپو به زمان عرضه و قیمت A57s اشاره ای نکرده است. با این وجود اما، بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی انتظار داریم که گوشی مقرون به صرفه جدید اوپو حدود ۱۹۹ یورو قیمت داشته باشد.

نظر شما درباره Oppo A57s چیست؟ اگر این گوشی با همان قیمت ۲۰۰ یورو عرضه شود، آیا ارزش خرید خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی