حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو A55 4G با دوربین ۵٠ مگاپیکسلی، Helio G35 و قیمت ٢١٠ دلار معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، اوپو

اوپو به یک تهدید بزرگ برای سه برند برتر بازار موبایل جهانی تبدیل شده است. این زیر مجموعه BBK، عزم خود را جزم کرده است تا بتواند به رتبه‌های برتر این بازار دست بیابد. جدیدترین گوشی اقتصادی جدید اوپو، اخیراً معرفی شده است. این گوشی، اوپو A55 4G نام دارد که در ادامه به مشخصات و قیمت آن می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت اوپو A55 4G

اوپو در رده گوشی‌های اقتصادی، یکی از بازیگران اصلی بازار است. اوپو توانسته است جای پای خود را در این بازار به خوبی محکم کند. بر اساس گزارش EqualLeaks، جدیدترین گوشی اوپو از راه رسیده است. این گوشی، برای اولین بار در هند معرفی شده است. حال، اوپو A55 4G از چه ویژگی‌هایی برخوردار است.

نمایشگر این گوشی، ۶.۵١ اینچی است و دارای پنلی از نوع IPS LCD با وضوح +HD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی می‌باشد. اوپو اعلام نکرده است که نمایشگر این دستگاه، با چه نوع شیشه‌ای محافظت می‌شود. در ادامه، حسگر تشخیص اثرانگشت این دستگاه بر روی فریم آن تعبیه شده است. این دستگاه در دو رنگ مختلف روانه بازار می‌شود. اوپو در گوشی جدید خود، از تراشه Helio G35 مدیاتک با لیتوگرافی ١٢ نانومتری بهره گیری کرده است.

در بخش سیستم دوربین، شاهد به کارگیری دوربین اصلی سه گانه در ماژول دوربین مستطیلی شکل این گوشی هستیم. این سیستم دوربین، شامل سنسورهای ٢+٢+۵٠ مگاپیکسلی می‌شود. در واقع حسگر تصویر اصلی این گوشی، همان ISOCELL JN1 سامسونگ است. دوربین سلفی اوپو A55 4G، وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد و درون حفره نمایشگر واقع شده است.

 

حسگر تصویر سامسونگ ISOCELL JN1 با وضوح ۵٠ مگاپیکسلی رسماً معرفی شد

 

پس از آن، اوپو یک باتری با ظرفیت ۵,۰٠٠ میلی آمپر ساعت را در این گوشی استفاده کرده است. منبع تأمین انرژی این باتری، شارژری با توان ١٨ وات است. اوپو جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه Type-C را در گوشی جدید خود تعبیه کرده است. اسپیکر Oppo A55 4G مونو است. چینی‌ها ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X به همراه ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه دلاری از نوع eMMC 5.1 را در نسخه‌های مختلف این گوشی به کار برده است.

چینی‌ها در گوشی جدید خود، از رابط کاربری ColorOS 11.1 بر پایه اندروید ١١ استفاده کرده‌اند. این دستگاه، از وزن و ضخامت به ترتیب ١٩٣ گرم و ٨.۴ میلی متر بهره مند است. نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی این دستگاه، با قیمت ١۵,۴٩٠ روپیه هند (معادل ٢١٠ دلار آمریکا) روانه بازار می‌شود. در کنار آن نیز نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی، قیمت ١٧,۴۹٠ روپیه‌ای (معادل ٢٣٧ دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید.

نظر شما در مورد اوپو A55 4G چیست؟ آیا شما در صورت امکان، حاضر به خرید آن خواهید بود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Danial3abz

جاسوس افزاری دیگر از حزب کمونیست چین تقدیم به شما 🙂

ali karimi

سلام، یه گوشی معولی با مشخصات نسبتأ خوب، ولی چرا چیپست جی35، خب جی 80یاجی85 و بالاتر همین سری جی هم هست که بهترو قویترن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️