حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M04 سامسونگ در بنچمارک GeekBench با مدیاتک Helio G35 دیده شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سری گلکسی A0n و M0n شامل گوشی‌های اقتصادی سامسونگ می شود که حتی یک مدل Core هم دارد از خودش اقتصادی‌تر است. جالب این که ما گلکسی M03 نداشتیم اما شایعات گلکسی M04 به گوش می رسد. امشب گلکسی M04 سامسونگ در بنچمارک GeekBench با مدیاتک Helio G35 دیده شده است. این تراشه نسبت به تراشه Unisoc T606 که در گلکسی A03 بود ضعیف‌تر به نظر می رسد.

گلکسی M04

گلکسی A04 با شماره مدل عددی SM-A045F/DS حوالی یک هفته پیش توسط سازمان NBTC تأیید شد. اکنون همتای سری M آن در پایگاه داده Geekbench مشاهده شده است. این تلفن با شماره مدل SM-M045F رصد شده و مادربرد آن با نام “m04” عنوان می‌شود.

این اطلاعات شکی باقی نمی گذارد که این دستگاه باید سامسونگ گلکسی M04 باشد. با این که گلکسی “M03” وجود نداشت، اما یک جفت گوشی M02 در ابتدای سال گذشته معرفی شد. اینها گوشی‌های قدرتمندی نیستند، اما اندروید کامل را اجرا می‌کنند.

گلکسی M04

گلکسی M04

درباره گلکسی ام ۰۴ باید گفت که سیستم عامل اندروید 12 روی چیپست Helio G35 همراه با 3 گیگابایت رم اجرا می شود. این یک تراشه 12 نانومتری با 8 هسته Cortex-A53 با حداکثر فرکانس 2.3 گیگاهرتز، یک پردازنده گرافیکی PowerVR GE83200 و یک مودم داخلی 4G است.

این اولین گزارش درباره گلکسی ام ۰۴ است، بنابراین ما نمی‌دانیم چه انتظاری از این گوشی داشته باشیم. در مقابل، اطلاعات زیادی از سری A04 به بیرون درز کرده است. مثلا گلکسی A04 در Wi-Fi Alliance دیده شد، رندرهای A04s را داشتیم و شایعاتی پیرامون A04 Core وجود دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی اقتصادی سری Galaxy M هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، من فکر میکردم چیپهای کمپانی unisoc بدرد نخورن یعنی ضعیف هستن ولی نگو چیپهای بدی هم نیستن🤔😊، والا، بعدش سامسونگ بخدا مردم رو دیوانه کرد با این همه گوشی سریM و الخصوص سریA، این همه اسم آدم قاطی میکنه،مثلا 10 تا گوشی اقتصادی تو سری aوm میزنه و 90درصد مشخصاتشونم مثل هم هستش، خب 3تا4گوشی اقتصادی بزن، چرا الکی میخوای تولید گوشی زیاد کنی و با بازار رو، مثلاa01 باa02وa03 چه فرقهایی باهم دارن، نمیخوام بگم هیچی، ولی جزئی وخیلی خیلی کم،خب همینو تو سری m هم تکرار کرده یجورایی، بنده خدا خریدار نمیدونه چیکار کنه، چی بخره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)