حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M04 سامسونگ با هلیو G35 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکس M04 سامسونگ در کنسول Google Play مشاهده شده است. منبع مذکور، مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند را فاش می‌کند. Galaxy M04 در گذشته گواهینامه های مختلفی از جمله بلوتوث SIG و BIS را دریافت کرده. و در میان داده های گیک بنچ نیز مشاهده شده است. چندی پیش صفحه پشتیبانی این دستگاه در وب‌سایت سامسونگ هند در دسترس قرار گرفته بود.

گلکسی M04 سامسونگ احتمالا نسخه ری‌برند شده Galaxy A04 خواهد بود

داده های کنسول گوگل پلی نشان می‌دهد که گلکسی M04 سامسونگ به صفحه نمایشی با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل (۳۰۰ پیکسل در هر اینچ) مجهز خواهد شد. در این دستگاه خبری از پانچ هول نبوده و دوربین سلفی درون یک ناچ قطره ای شکل قرار خواهد گرفت. این دستگاه به تراشه مدیاتک MT6765مجهز خواهد شد. این تراشه به چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس ۲۳۰۰ مگاهرتز و چهار هسته با فرکانس ۱۸۰۰ مگاهرتز مجهز است. مشخصات ذکر شده، مربوط به Helio G35 هستند.

گلکسی ام ۰۴ در میان داده های کنسول گوگل پلی

وب‌سایت Gizmochina اشاره می‌کند که Galaxy M04 سامسونگ به ۳ گیگابایت حافظه رم مجهز بوده و به طور پیش فرض به دوازدهمین نسخه اندروید مجهز خواهد شد. لیست گوگل پلی هیچ اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی M04 فاش نمی‌کند. خوشبختانه اما بنچمارک Geekbench داده های خوبی را در اختیار ما قرار می‌دهد. این گوشی هوشمند در تست های تک هسته ای امتیاز ۸۶ و در تست های چند هسته ای امتیاز ۴۲۲۳ کسب کرده است.

برخی منابع معتقدند که Galaxy M04 در حقیقت همان نسخه ری‌برند شده Galaxy A04 (متفاوت در برخی موارد از جمله دوربین) خواهد بود. این گوشی هوشمند چندی پیش برای برخی بازار ها رونمایی شده بود. اگر این فرضیه درست باشد، گلکسی M04 به صفحه نمایش بزرگ ۶.۵ اینچی مجهز خواهد شد. احتمالا دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که دوربین اصلی رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی داشته، و در کنار آن یک دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی قرار گیرد. دوربین سلفی این دستگاه به احتمال زیاد رزولوشن ۵ مگاپیکسلی دارد. احتمالا Galaxy M04 به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز خواهد شد. متاسفانه اما در این گوشی خبری از شارژ سریع نبوده و تنها از شارژر های ۱۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی A04 سامسونگ رسما معرفی شد: دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶.۵ اینچی

 

نظر شما درباره تلفن های هوشمند مقرون به صرفه سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی