حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو X4 GT در میان داده های IMEI مشاهده شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

در ماه فوریه بود که Poco X4 Pro 5G در بازار جهانی معرفی و سپس عرضه شد. اطلاعات اخیر نشان می‌دهند که گوشی هوشمند جدیدی از سری ایکس پوکو با نام X4 GT در راه است. همان‌طور که از نام این دستگاه پیداست، جانشین Poco X3 GT خواهد شد. احتمالا زمان زیادی تا رونمایی ایکس ۴ جی تی نمانده است. زیرا این تلفن هوشمند هم اکنون در میان داده های IMEI مشاهده شده است.

گوشی آینده پوکو X4 GT یا X4 GT Plus نام خواهد داشت!

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گوشی آینده POCO با شماره مدل 22041216G و با نام X4 GT وارد بازارهای جهانی می‌شود. انتظار می‌رود که 22041216G در حقیقت نسخه ری‌برند شده Redmi Note 11T Pro باشد. تلفن هوشمند مذکور به زودی در چین معرفی خواهد شد.

پوکو ایکس ۴ جی تی در لیست IMEI

اخیراً دو گوشی جدید Redmi با شماره مدل‌های 22041216C و 22041216UC در وب‌سایت های صدور گواهینامه مختلف چینی مانند TENAA و 3C مشاهده شده‌اند. این گوشی‌ های هوشمند احتمالاً به ترتیب با نام‌های Redmi Note 11T و Note 11T Pro عرضه خواهند شد. تا کنون مشخص شده است که ردمی نوت ۱۱ تی به یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز است. نیروی پردازشی این دستگاه احتمالا توسط تراشه دیمنسیتی ۱۳۰۰ مدیاتک تأمین خواهد شد. و گفته می‌شود که ردمی نوت ۱۱ تی به باتری ۴,۳۰۰ میلی آمپری (به همراه شارژ سریع ۶۷ واتی) نیز مجهز است.

Poco X3 GT

اخیراً یک گوشی پوکو با شماره مدل 22041216UG توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تایید شده است. شماره مدل دستگاه مذکوع نشان می‌دهد که این گوشی نسخه جهانی Redmi Note 11T Pro خواهد بود. که انتظار می‌رود به زودی در چین عرضه شود. وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که این گوشی با مشخصاتی مانند صفحه نمایش ۶.۶ اینچی FHD+ با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز، تراشه Dimensity 8000 و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی (احتمالا به همراه پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۱۲۰ وات) به دست کاربران خواهد رسید . البته برخی معتقدند که این تلفن هوشمند با نام پوکو Poco X4 GT+ وارد بازار می‌شود.

تصاویر و مشخصات پوکو F4 و پوکو F4 Pro منتشر شد

نظر شما چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده، آیا پوکو X4 GT دستگاه جذابی خواهد بود؟ آیا این گوشی می‌تواند جانشین شایسته ای برای ایکس ۳ جی تی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی