حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشای پخش زنده مراسم معرفی پوکو F4 و پوکو X4 GT

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، پوکو، شیائومی

فردا بعد از ظهر ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت تهران شاهد پخش زنده مراسم معرفی پوکو اف ۴ و پوکو ایکس ۴ جی تی خواهیم بود. ۲ دستگاه شیائومی که بنابر مدل‌های قبلی خود احتمالا برای بازار ما بسیار مهم باشند. اما تماشای پخش زنده مراسم معرفی پوکو F4 و پوکو X4 GT را چطور می توانیم داشته باشیم؟

مراسم معرفی پوکو F4 و پوکو X4 GT

پوکو ایکس ۴ جی تی و پوکو اف ۴

پوکو ایکس ۴ جی تی و پوکو اف ۴

همانطور که گفتیم فردا پنج شنبه ۱۶:۳۰ به وقت تهران مراسم رونمایی گوشی های جدید Poco برگزار خواهد شد.

شما می توانید مراسم رونمایی Poco را از کانال یوتوب Poco Global ببینید. لینک مستقیم تماشا این مراسم با زبان انگلیسی برای بازار گلوبال می توانید اینجا ببینید:

تماشای پخش زنده مراسم معرفی پوکو اف ۴ و پوکو ایکس ۴ جی تی از یوتوب – پخش گلوبال 🔗🔗

این گوشی به چیپست کوالکام Snapdragon 870 و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. در قسمت جلویی، یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی بر روی صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED خود با وضوح +FHD و رفرش ریت 120 هرتز قرار خواهد گرفت.

در همین حال، دوربین پشتی دارای مجموعه سه دوربین با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو است.

با ورود به Poco X4 GT، این مدل یک ری-برند Redmi Note 11T Pro است و با مدیاتک Dimensity 8100 عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای باتری 5080 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 67 واتی نیز پشتیبانی می کند.

این پردازنده همچنین با حداکثر 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت خواهد شد. در پشت، دوربین سه گانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز وجود دارد. در ضمن جلوی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است.

نظر شما چیست؟ این گوشی‌ها را می پسندید؟ منتظر معرفی آن ها است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)