حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی و قیمت پوکو F4 و پوکو X4 GT مشخص شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

برند پوکو یکی از برندهای موفق شیائومی است که عموما محصولات آن را با سخت‌افزارهای قدرتمند و قیمت‌های به شدت اقتصادی می‌شناسیم. اخیرا اخبار و شایعات درباره محصولات بعدی این برند بسیار بیشتر از هر زمان دیگری است. از همین روی، تاریخ معرفی و قیمت پوکو F4 و پوکو X4 GT مشخص شد. با ترنجی همراه باشید.

تاریخ معرفی و قیمت پوکو F4 و پوکو X4 GT

هفته آینده، برند پوکو دو گوشی هوشمند جدید را معرفی خواهد کرد. ما انتظار نداریم که این دو دستگاه رسما محصولات جدیدی باشند و احتمالا در واقع گوشی‌های جدید بر اساس دستگاه‌های موجود شیائومی یا ردمی هستند. با این وجود، این شرکت POCO F4 و POCO X4 GT را معرفی خواهد کرد. امروز، افراد حاضر در WinFuture جزئیات بیشتری را در مورد این دو دستگاه ارائه داده‌اند.

گویا اینطور که پیداست، این دو دستگاه در ۲۳ ژوئن (۲ تیر ۱۴۰۱) معرفی می‌شوند، اما ما از قبل می‌دانیم که انتظار چه چیزی را داریم، از جمله اطلاعات احتمالی درباره ویژگی‌ها و قیمت POCO X4 GT و POCO F4. همانطور که قبلا نیز انتظار می‌رفت، POCO F4 نسخه بین المللی Redmi K40S خواهد بود. خود این شرکت قبلا تایید کرده بود که این دستگاه با اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه می‌شود و ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت.

تاریخ معرفی و قیمت پوکو F4 و پوکو X4 GT

ما انتظار داریم گزینه‌های دیگری برای رم دستگاه نیز وجود داشته باشد. بزرگ‌ترین تفاوت در دوربین ۶۴ مگاپیکسلی آن‌ها است، زیرا ردمی K40S یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دارد. این گوشی همچنین دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی خواهد بود. این دستگاه بسیار نزدیک به نسل قبلی خود است، زیرا POCO F3 مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ و مشخصات باتری مشابه است. پوکو X4 GT و پوکو F4 با قیمتی مشابه بین ۴۰۰ تا ۴۳۰ یورو عرضه خواهند شد.

POCO X4 GT یک دستگاه ریبرند شده جدید Redmi Note 11T Pro+ خواهد بود. این موضوع یعنی دستگاه مذکور دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز (با امتیاز A+ در DisplayMate) خواهد بود. این گوشی همچنین دارای تراشه دیمنستی ۸۱۰۰ مدیاتک خواهد بود و یک باتری ۵۰۸۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز دارد. مشخصات دوربین این دستگاه مشابه POCO F4 است و برخلاف نسخه‌های قبلی Redmi Note، 11T Pro+، دارای درگاه کارت حافظه micro SD نیست. به همین ترتیب، POCO X4 GT نیز احتمالا از این ویژگی برخوردار نخواهد بود.

به گفته GizChina، جالب اینجاست که این معرفی قطعا خط تولید GT را در صدر جدول برند POCO قرار می‌دهد. POCO F4 GT با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به عنوان بهترین دستگاه در این برند خواهد بود. همچنین، POCO X4 GT بالاتر از POCO X4 Pro موجود قرار می‌گیرد که دارای تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان