حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات پوکو X4 GT با تراشه Dimensity 8100 و نمایشگر 144 هرتز فاش شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، پوکو، شایعات

پیش از این می‌دانیم که برند پوکو درحال آماده‌شدن برای معرفی دو گوشی هوشمند جدید با نام‌های POCO F4 و POCO X4 GT در تاریخ 2 تیر 1401 است. همچنین هر دو مدل قرار است مدتی پس از رونمایی، به‌صورت رسمی برای بازارهای جهانی عرضه شوند. به‌تازگی اما، این شرکت برخی از مشخصات کلیدی پوکو X4 GT شامل استفاده از تراشه Dimensity 8100 و نمایشگر 144 هرتز LCD را منتشر کرده است که در ادامه نگاهی به آن می‌اندازیم.

مشخصات پوکو X4 GT

سازنده چینی گوشی‌های هوشمند اطلاعات جدید مربوط به دستگاه‌های خود را در حساب رسمی توییتر خود به‌اشتراک گذاشته است. با نگاهی به پوستر تیزر، تأیید می‌شود که دستگاه آینده از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این، این برند رسماً فاش کرد که این گوشی به تراشه مدیاتک Dimensity 8100 مجهز خواهد شد. جدای از این، تنها اطلاعات دیگری که به‌اشتراک گذاشته شده مربوط به پنل نمایشگر این گوشی است.

POCO X4 GT دارای یک پنل LCD می‌باشد که از رفرش‌ریت 144 هرتز پشتیبانی می‌کند. جالب اینجاست که این برند همچنین به این موضوع اشاره کرده که مدل POCO F4 5G دارای یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 870، یک پنل AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز و همچنین شارژ سریع 67 واتی است. برای کسانی که نمی‌دانند، انتظار می‌رود مدل X4 GT یک مدل تغییرنام‌یافته تجاری از Redmi Note 11T Pro می‌باشد که در بازار خانگی این شرکت در چین عرضه شد.

مشخصات پوکو X4 GT

مشخصات پوکو X4 GT

Redmi Note 11T Pro نیز با پردازنده Dimensity 8100 عرضه شد. اگرچه، پوکو X4 GT تفاوت‌هایی با مدل Note 11T Pro با پنل 120 هرتزی LCD خواهد داشت. بنابراین، به‌نظر می‌رسد که این دستگاه به +Note 11T Pro نزدیک‌تر باشد، بااین‌حال، این مدل از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. مدل X4 GT اواخر این هفته معرفی خواهد شد، پس با ما همراه باشید تا رویداد معرفی را پوشش دهیم.

نظر شما پیرامون مشخصات کلیدی گوشی هوشمند پوکو X4 GT چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، مشخصات عالی داره،سری قبل یعنی ایکس 3جی تی به دایمن 1100 وارد بازار شد و این سری x4gt با دایمن 8100 وارد یازار میشه که واقعا عالی و همه فن حریفه، چه برای بازی چه برای هرکار دیگه، و تا جایی که میدونم از اسنپ 870 باید بهترم باشه، هرچندکه اسنپ 870 هم عالی هستش،

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی