حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ پوکو X4 GT شیائومی با MIUI 14 رسما ارایه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، پوکو، شیائومی

به نظر می‌رسد که کم‌کم قطار ارائه آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی پرسرعت‌تر می‌شود. در حالی که امروز خبر از آپدیت MIUI 14 شیائومی 12X دادیم حالا نوبت به یک دستگاه دیگر است که در حقیقت خودش ری‌برند شده یک مدل دیگر بوده و آن مدل هنوز آپدیت را دریافت کرده است! بله، آپدیت اندروید ۱۳ پوکو X4 GT شیائومی با MIUI 14 رسما ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۳ پوکو X4 GT

شیائومی در ارائه جدیدترین آپدیت اندروید ۱۳ برای گوشی های خود از رقابت عقب است. خیلی از پرچمداران واجد شرایط شیائومی هنوز به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت نکرده‌اند. این در حالی است که تقریباً همه دستگاه‌های واجد شرایط برندی مانند سامسونگ، این آپدیت را دریافت کرده اند.

خبر خوب اما این است که اکنون Poco X4 GT دریافت MIUI 14 را بر اساس اندروید 13 را آغاز کرده است. دو هفته پیش نیز آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی ۱۲ عرضه شده بود.

پوکو X4 GT

پوکو X4 GT

حدودا ۸ ماه پیش بود که POCO X4 GT معرفی شد. این گوشی به صورت پیش‌فرش با MIUI 13 و اندروید ۱۲ عرضه شده بود. این اولین ارتقای عمده ای است که گوشی هوشمند مذکور تا به حال دریافت می‌کند.

در نسخه جدید رابط کاربری شیائومی MIUI 14 که بر روی اندروید 13 اجرا می شود، بهینه سازی ها و پیشرفت های زیادی وجود دارد. ورژن این آپدیت V14.0.1.0.TLOMIXM است. این ارتقا اکنون به صورت مرحله ای منتشر می شود و به زودی برای گروه بزرگتری از کاربران قابل دسترسی خواهد بود.

اگر نوتیفیکیشت این آپدیت را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید به‌صورت دستی با رفتن به تنظیمات > درباره تلفن > لوگو MIUI > به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید. ما به شما توصیه می کنیم اگر به روز رسانی هنوز برای شما نمایش داده نمی شود کمی صبر کنید زیرا به زودی برای دستگاه شما در دسترس خواهد بود.

این تمام چیزی بود که در مورد آپدیت MIUI 14 پوکو X4 GT ارائه شده است. متاسفانه حجم آپدیت و جزئیات بیشتر ارائه نشده است.

شما بگویید که آیا پوکو X4 GT دارید؟ آپدیت این دستگاه را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)