حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر و مشخصات پوکو F4 و پوکو F4 Pro منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، شیائومی

سری F شرکت پوکو را باید یکی از شاخص‌ترین گوشی‌هایی نامید که لقب قاتلین پرچمداران را یدک می‌کشند. این سری از محصولات پوکو، در کنار قیمت فوق‌العاده مناسب، سخت‌افزاری قدرتمند را ارائه می‌دهند. حالا اخیرا تصاویر و مشخصات پوکو F4 و پوکو F4 Pro منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تصاویر و مشخصات پوکو F4 به بیرون درز پیدا کرد…!

ماه گذشته تصاویر POCO F4 GT برای اولین بار به نمایش درآمد که یک نسخه تغییر نام داده شده از Redmi K50 Gaming Edition به شمار می‌آمد. به زودی POCO F4 و POCO F4 Pro باید به آن‌ها ملحق شوند و این موضوع ممکن است در اوایل ماه می اتفاق بیافتد. منبع Xiaomiui ویژگی‌هایی را که دستگاه‌های جدید دریافت می‌کنند را به اشتراک گذاشته است.

تصاویر و مشخصات پوکو F4

این منبع نشان می‌دهد که پوکو F4، یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. این نمایشگر ۸۶.۴ درصد از سطح جلویی دستگاه را به خود اختصاص خواهد داد و با شیشه محافظظ گوریلا گلس ۵ نیز محافظت می‌شود. پنل پشتی احتمالا باید پلاستیکی باشد و در چهار رنگ سفید، مشکی، آبی و سبز عرضه شود.

بدنه POCO F4، ابعادی در حدود ۱۶۳.۷ × ۷۶.۴ × ۷.۸ میلی‌متر خواهد بود و درون آن نیز تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ به همراه ۶ یا ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS ۳.۱ وجود دارد. ظرفیت باتری دستگاه ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود و قابلیت شارژ ۶۷ واتی را نیز ارائه می‌دهد. دوربین دستگاه به سه سنسور مختلف تجهیز خواهد شد که در آن دوربین اصلی یک نمونه ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور IMX582  سونی و با دیافراگم f / ۱.۷۹ و لرزشگیر اپتیکال است، دوربین دوم دارای یک حسگر ۸ مگاپیکسلی IMX355 سونی و دوربین سوم نیز دارای سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌باشد.

تصاویر و مشخصات پوکو F4

وضوح دوربین جلوی POCO F4 احتمالا ۲۰ مگاپیکسل است و با NFC، بلوتوث ۵.۱ و سیستم عامل اندروید ۱۲ به همراه رابط کاربری MIUI 13 ارائه می‌گردد. قیمت این گوشی هوشمند باید حدود ۲۷۰ دلار باشد. کسانی که POCO F3 سال گذشته را داشته باشند، به راحتی متوجه خواهند شد که جانشین این دستگاه تغییرات جزئی به همراه داشته است. در واقع، این دستگاه‌های جدید فقط یک شارژر سریع‌تر را ارائه کرده‌اند، نسخه جدید اندروید را به صورت پیشفرض دارند و همچنین دوربین آن نیز یک لرزشگیر اپتیکال تصویر دریافت کرده است. چیزی که برای یک نسل جدید به اندازه کافی تغییر محسوب نمی‌شود.

اطلاعات و مشخصات POCO F4 و POCO F4 PRO

تصاویر و مشخصات پوکو F4

تغییرات در مورد پوکو F4 Pro جالب‌تر به نظر می‌رسد. این دستگاه احتمالا یک پنل OLED با ابعاد ۶.۶۷ اینچی و با وضوح ۳۲۰۰ × ۱۴۴۰ پیکسل دارد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به همراه شیشه محافظ گوریلا گلس Victus را ارائه می‌دهد. تراشه این دستگاه Dimensity 9000 است و با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم، ۱۲۸ یا /۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 همراه می‌شود. باتری دستگاه نیز ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و با شارژ سریع ۱۲۰ واتی همراه است دوربین جلویی دستگاه یک نمونه ۲۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX596 سونی خواهد بود.

به گفته GizChina، این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی ۱۰۸مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL HM2 سامسونگ، لرزشگیر اپتیکال و f / 1.9 خواهد بود. دوربین دوم دستگه یک نمونه ۸ مگاپیکسلی با سنسور IMX355 سونی خواهد بود. دوربین سوم نیز یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. یک ماژول NFC و یک رابط کاربری اختصاصی MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ نیز بخش نرم‌افزاری این دستگاه خواهد بود.

تصاویر و مشخصات پوکو F4

قیمت این گوشی هوشمند حدود ۴۴۵ دلار خواهد بود. این مشخصات به ما اجازه می‌دهد که بگوییم POCO F4 Pro قطعا تبدیل به یک نسخه جهانی از Redmi K50 Pro خواهد شد. در هند، این گوشی هوشمند همچنان شیائومی ۱۲ ایکس پرو خواهد بود.

منابع همچنین عکس‌های POCO F4 Pro را فاش کرده‌اند که نشان می‌دهد این شرکت در تغییر طراحی زحمتی به خود نداده است و آن را با طراحی تکراری در قسمت پشتی عرضه می‌کند. حتی چینش دوربین این دستگاه با نسخه چینی آن فرقی ندارد و به طور کلی این دستگاه یک کپی برداری کامل از Redmi K50 Pro است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
masoud torab

اوه اوه پوکو f4 چقدر تغییرات داشته به نسخه قبلی f3 پردازنده که همونه دوربین هم در حد همون باتری هم همون خوب یدفعه اسمش را باید میزاشتن f3 plus واقعا که

kinga10

داداش داری اشتپ میزنی! چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ رو با اسنپدراگون ۸۷۰ یکی میدونی؟؟ اسنپدراگون رو قورت میده برو نتایج بنچمارک رو ببین بعد بیا نظر الکی بده!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان