حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو X4 GT با مدیاتک دیمنسیتی 8100 و برچسب قیمت 400 دلاری معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو

شیائومی در رویداد امروز با معرفی پوکو X4 GT، به لیست شرکت های ارائه دهنده چیپست مدیاتک دیمنسیتی 8100 در بازار جهانی پیوسته است. پوکو ایکس 4 جی تی کاملاً بر عملکرد رده بالا متمرکز است و آن را به خوبی در سطح پرچمداران ارائه می‌دهد. در حالی که هزینه‌ای کمتر از 400 دلار برای کاربران خود به همراه دارد. بنابراین بیایید نگاهی به مشخصات و قیمت پرچمدار اقتصادی تازه‌وارد پوکو بیاندازیم.

احتمالاً می‌دانید که پوکو از زمان آغاز به کار خود در سال 2018، به دلیل ارائه عملکرد عالی نسبت به قیمت دستگاه های خود، شهرت زیادی کسب کرده است. این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و این شرکت اکنون گوشی هوشمند جدید متمرکز بر عملکرد خود، یعنی Poco X4 GT را در بازار جهانی معرفی کرده است.

بیایید از طراحی شروع کنيم. گوشی هوشمند پوکو دارای بدنه پشتی صاف همراه با لبه های برش خورده است. ماژول دوربین مستطیلی آن نیز در مجموع دارای پنج برش برای سه دوربین و دو ماژول چراغ LED است. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور نیز در کناره قرار گرفته اند.

مشخصات POCO X4 GT

مشخصات POCO X4 GT

مشخصات پوکو ایکس 4 جی تی

پوکو ایکس 4 جی تی در واقع یک ردمی نوت 11 تی پرو با نام تجاری جدید (و البته قیمت بالاتر!) است. این گوشی ماه گذشته در چین به عنوان یک نسخه جدید با ارتقا عملکرد از سری Redmi Note 11 عرضه شد. بنابراين مشخصات یکسان است و ما شاهد همان صفحه نمایش LCD با اندازه 6.6 اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی تصاویر 144 هرتزی هستیم. مهمترین موضوع در مورد این صفحه نمایش این است که 1 میلیارد رنگ مختلف، کاهش نور DC و گواهینامه Dolby Vision را ارائه می‌دهد که برای یک صفحه نمایش LCD مشخصات بسیار خوبی محسوب می‌شوند.

مانند سایر مشخصات ردمی نوت 11 تی پرو، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 5080 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 67 واتی نیز در اینجا تکرار می‌شوند.

پوکو X4 GT با مدیاتک دیمنسیتی 8100 و برچسب قیمت 400 دلاری معرفی شد

در رویداد پوکو اما ستاره نمایش البته که دیمنسیتی 8100 در زیر بدنه این دستگاه است. این چیپست مدیاتک که توسط TSMC تولید می‌شود به درستی به عنوان بهترین چیپست موجود از نظر شاخص عملکرد به میزان مصرف انرژی در گوشی های اندرویدی امسال معروف شده است. در واقع این تراشه از نظر قدرت کمی بهتر از اسنپدراگون 888 سال گذشته و در مصرف نیز از اسنپدراگون 8 نسل 1 کارآمدتر است. با نگاهی گذرا به عملکرد گیمینگی که پوکو وعده می‌دهد، این گوشی هوشمند در تنظیمات گرافیکی بالا در هنگام بازی Free Fire به طور متوسط ​​89.6 فریم در ثانیه را ارائه می‌دهد. همچنین با یک تجربه 100 دقیقه‌ای از بازی، دمای خود را در حدود 41.5 درجه سانتیگراد حفظ می‌کند.

پوکو برای این دستگاه فضای ذخیره سازی UFS 3.1، رم LPDDR5 و فناوری LiquidCool 2.0 را وعده می‌دهد. بنابراین آنها تضمین می‌کنند که Poco X4 GT عملکردی در سطح پرچمدار ارائه می‌دهد.

پوکو X4 GT با مدیاتک دیمنسیتی 8100 و برچسب قیمت 400 دلاری معرفی شد

قیمت جهانی پوکو X4 GT چقدر است؟ 

شیائومی پوکو X4 GT را در عرضه اولیه با 85 دلار تخفیف عرضه می‌کند. اما قیمت های اصلی پوکو ایکس 4 جی تی به شرح زیر است:

نسخه اول همراه با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 398 دلار

نسخه بالاتر با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 451 دلار

البته گفتنی است که در نقاط مختلف دنیا از جمله خاورمیانه قیمت این دستگاه با کمی تغییر همراه خواهد بود. به نقل از منبع، کاربران می‌توانند دستگاه پوکو را در سه رنگ آبی آسمانی، نقره‌ای و مشکی تهیه کنند.

نظر شما راجع به قیمت پوکو ایکس 4 جی تی در برابر مشخصات آن چیست؟ طراحی آن چطور؟ آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری