حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدید شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شد؛ باز هم ماژول دوربین بزرگ و زمخت!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، شیائومی

همگی می‌دانیم که شیائومی پرچمدار جدیدی را با پسوند «۱۲ اولترا» در دست توسعه دارد. این تلفن هوشمند تلاش خواهد کرد تا در بخش دوربین بهترین عملکرد را ارائه دهد. گفته می‌شود که این دستگاه اولین گوشی مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 Plus خواهد بود. هم اکنون اما رندر شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شده که طراحی احتمالی این گوشی را به نمایش می‌گذارد.

رندر جدید شیائومی ۱۲ اولترا شایعات پیشین را تأیید می‌کند

رندر جدید شیائومی ۱۲ اولترا، تقریبا همان حدس و گمان های رندر های گذشته را تایید می‌کند. با این تفاوت که دیگر خبری از صفحه نمایش ثانویه در قاب پشتی نیست. انتظار می‌رود این دستگاه از ماژول دوربین بزرگ دایره ای شکلی برخوردار باشد. گفته می‌شود داخل این ماژول حداقل چهار سنسور تصویر قرار خواهند گرفت؛ که یکی از این سنسور ها مربوط به دوربین پریسکوپی ۵ برابری خواهد بود. به جز دوربین پریسکوپی، سایر دوربین ها احتمالا از نوع عریض، فوق عریض و تله فوتو خواهند بود.

رندر جدید Xiaomi 12 Ultra در رنگ سفید

همان‌طور که Gizchina اشاره می‌کند، شایعات حاکی از آن است که Xiaomi 12 Ultra دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی اولد با رزولوشن QHD+ است. این دستگاه از حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۰۰ یا ۱۵۰ وات برخوردار خواهد بود. برای اینکه تلفن هوشمند مورد بحث بتواند بهترین عملکرد دوربین را داشته باشد، شیائومی تصمیم به همکاری با لایکا گرفته است.

چندی پیش ادعا شد که نسخه جهانی شیائومی ۱۲ در ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) رونمایی خواهد شد. هم اکنون پوستری منتشر شده که این اطلاعات را تایید می‌کند. شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ ایکس به صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی  مجهز شده اند. نسخه پرو این سری از پرچمداران شیائومی اما از صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی با رزولوشن 2K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار است.

رندر جدید Xiaomi 12 Ultra در رنگ مشکی

نسخه استاندارد و پرو برای تأمین نیروی خود تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌گیرند. اما Xiaomi 12X از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ برخوردار است. شیائومی ۱۲ پرو از یک باتری ۴,۶۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی استفاده می‌کند. اما برای دو مدل دیگر به یک باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی اکتفا شده است.

شیائومی ۱۲ اولترا از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 Plus بهره خواهد برد

شیائومی ۱۲ پرو در اروپا بیش از ۱,۰۰۰ یورو قیمت خواهد داشت

بر اساس شایعات منتشر شده، شیائومی ۱۲ پرو در اروپا در دو نسخه ۸+۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲+۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. نسخه ابتدایی قیمت ۱,۰۰۰ و نسخه دومی قیمتی معادل ۱,۲۰۰ یورو خواهد داشت. نسخه استاندارد قیمتی بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ یورو دارد و Xiaomi 12X با قیمت ۶۰۰ یورویی به دست کاربران اروپایی می‌رسد.

نظر شما درباره پرچمداران شیائومی و سیاست قیمت گذاری این شرکت در نقاط مختلف دنیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی