حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی نام پرچمدار جدید خود را به Xiaomi 12S Ultra تغییر داده است!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی پس از اعلام همکاری با لایکا در گوشی های پرچمدار آینده خود، قرار است سری مورد انتظار Xiaomi 12S را در تیر یا مرداد ماه امسال عرضه کند. با این حال، این برند هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه این خانواده را اعلام نکرده است. اما گزارش‌ های اخیر از خرده‌ فروشان الکترونیک آفلاین در چین نشان می‌دهد که سری 12S شیائومی ممکن است در 14 تیر ماه 1401 معرفی شود.

در واقع اخیراً یک کاربر افشاگر چینی در شبکه اجتماعی ویبو به نام Niuwan Technology، اطلاعاتی از خود به اشتراک گذاشته است که نشلن می‌دهند چندین خرده فروش آفلاین در این کشور شروع به دریافت تجهیزات و دستگاه های لازم برای بازاریابی سری گوشی های هوشمند Xiaomi 12S کرده‌اند. گفته می‌شود این خانواده شامل سه عضو Xiaomi 12S ، Xiaomi 12S Pro و Xiaomi 12S Ultra می‌شود.

اما چیزی که در اینجا تعجب برانگیز است، این موضوع است که دستگاه مورد انتظار شیائومی، یعنی شیائومی 12 اولترا در واقع گویا شیائومی 12 اس اولترا نامیده می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد که مدل اولترا بخشی از خانواده شیائومی 12 اس است. در اینجا افشاگر عکس هایی را نیز برای اثبات ادعای خود به اشتراک گذاشته است. این عکس ها نشان می‌دهند که اطلاعات و موارد ارسال شده برای او در واقع با نام Xiaomi 12S Ultra همراه هستند.

نام Xiaomi 12S Ultra و همچنین کارت های دعوت مراسم شیائومی در تصویر مشاهده می‌شود

نام Xiaomi 12S Ultra و همچنین کارت های دعوت مراسم شیائومی در تصویر مشاهده می‌شود

در این صورت، نام‌گذاری پرچم‌دار شیائومی منطقی به نظر می‌رسد، زیرا با توجه به آنچه که از افشاگری‌ های قبلی جمع‌آوری کرده‌ایم، هر 3 مدل به جدیدترین چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام مجهز شده‌اند. همچنین دوربین پرچمدار که با همکاری لایکا برای هر 3 دستگاه خانواده پرچمدار شیائومی 12 اس طراحی شده است.

پست او در شبکه اجتماعی ویبو همچنین موارد بازاریابی و کارت‌ های دعوت برای مراسم معرفی سری 12S شیائومی را نشان می‌دهد و مشارکت شیائومی و لایکا را در ایجاد عصر جدیدی از عکاسی با گوشی‌ های هوشمند آنها را تبلیغ می‌کند. همه این کارت‌ها با امضای رئیس لایکا، آندریاس کافمن، و همچنین مدیر عامل شیائومی، لی جون، چاپ شده‌اند. به نظر می رسد که شیائومی این بار برای سری Xiaomi 12S نیز بیشتر برای بازاریابی چاپی هزینه کرده است زیرا به نظر می‌رسد تعداد کارت های موجود در یک جعبه که در عکس نشان داده شده است بسیار زیاد باشد.

 

منبع می‌گوید که انتظار می‌رود شیائومی تا پایان این هفته تاریخ رونمایی از سری Xiaomi 12S را اعلام کند. منتظر معرفی این خانواده پرچمدار شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری