حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بدنه شیائومی 12 اولترا در نسخه هایی با جنس سرامیکی و چرمی تولید خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

پس از شایعات و اخبار فراوان پیرامون شیائومی 12 اولترا نوبت به بدنه شیائومی 12 اولترا و نسخه های آن که از جنس سرامیکی و چرمی هستند رسیده است. حال که قبل از معرفی رسمی این پرچمدار دوربین محور، اطلاعات جدیدی در مورد طراحی و جنس بدنه این گوشی هوشمند به بیرون افشا شده است، بیایید در ترنجی نگاهی به این جزئیات جدید داشته باشیم.

شیائومی و لایکا اخیراً اعلام کردند که برای ساخت گوشی های هوشمند پرچمدار جدید شیائومی با یکدیگر همکاری می‌کنند. این دو چندی پیش اعلامیه‌ای از همکاری خود منتشر کردند، اما فاش نکردند که کدام گوشی های هوشمند را با فناوری های مشترک عرضه خواهند کرد. هرچند تقریبا تمام منابع می‌گویند انتظار می‌رود که این گوشی شیائومی 12 اولترا باشد که مدت هاست در شایعات حضور پررنگی دارد.

افشاگر معروف می‌گوید بدنه شیائومی 12 اولترا با دو جنس مختلف سرامیکی و چرمی تولید می‌شود

افشاگر معروف می‌گوید بدنه شیائومی 12 اولترا با دو جنس مختلف سرامیکی و چرمی تولید می‌شود

بر اساس پست جدید Digital Chat Station در ویبو، شیائومی 12 اولترا می‌تواند در دو نسخه ارائه شود. اولین آنها رنگ مشکی با روکش چرمی صیقلی که حرفه‌ای تر به نظر می‌رسد و دیگری به رنگ سفید با جنس سرامیکی بافت‌دار در روی بدنه خود خواهد بود.

وقتی صحبت از سرامیک می‌شود، شیائومی در استفاده از این ماده تازه‌کار نیست. در واقع، شیائومی می 11 اولترا که سال گذشته معرفی شد نیز، با نسخه‌ای با بدنه سرامیکی بافت‌دار و خاص عرضه شد.

سوال های زیادی پیرامون دوربین شیائومی 12 اولترا وجود دارد

بله بیشترین ابهامات در بخش دوربین شیائومی 12 اولترا وجود دارد و نکته اصلی این گوشی هوشمند سیستم دوربین آن خواهد بود. همکاری اخیر شیائومی با لایکا قطعا دوربین شیائومی 12 اولترا را به سطح جدیدی خواهد برد. این تلفن هوشمند دارای یک جزیره دوربین منحصر به فرد است و حداقل 3 لنز را در خود جای می‌دهد.

شایعات مختلفی درباره مشخصات دوربین اصلی این گوشی وجود دارد. در این شایعات بارها داده های ضد و نقیضی منتشر شده است. اما در جدیدترین آنها سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی ذکر می‌شود.

در قسمت جلویی بدنه شیائومی 12 اولترا نیز احتمالاً یک صفحه نمایش خمیده اولد وجود دارد. علاوه بر این، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به جدیدترین پردازنده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در زیر بدنه خود مجهز شود. همچنین منبع می‌گوید که این گوشی از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند در حالی که از یک باتری 4900 یا 5000 میلی‌ آمپر ساعتی بهره می‌برد.

شیائومی هنوز هیچ جزئیاتی را در مورد این گوشی هوشمند تایید نکرده است. با این حال، گزارش می‌شود که این گوشی هوشمند اوایل تابستان سال جاری مشتریان خود را خواهد دید. منتظر معرفی آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری