حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه گوشی های هوشمند با شارژر ۲۰۰ واتی برنامه شیائومی در سال آینده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

شیائپومی یکی از محبوب‌ترین شرکت های جهان است که اگرچه دیرتر از رقبای خود وارد بازار شد، اما اکنون به یکی از پر فروش‌ترین برندهای حال حاضر تبدیل شده است. بر اساس اخبار و اطلاعات دریافتی، گویا برنامه شیائومی در سال آینده عرضه گوشی های هوشمند با شارژر ۲۰۰ واتی است. با ترنجی همراه باشید.

برنامه شیائومی در سال آینده عرضه گوشی های هوشمند با شارژر ۲۰۰ واتی است

در ماه جولای، شیائومی به طور رسمی گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا، یعنی برترین گوشی موبایل پرچمدار خود را معرفی کرد. یکی از نقاط قوت در فروش این گوشی هوشمند، بخش دوربین آن است. این دستگاه پرچمدار دارای سنسور ۱ اینچی فوق بزرگ IMX989 سونی است. بر اساس رتبه بندی DxOMark، دوربین Xiaomi 12 Ultra بهتر از آیفون ۱۳ عمل می‌کند. اگرچه دوربین این گوشی هوشمند پرچمدار قوی است، اما ظرفیت شارژ سریع آن به اندازه بالاترین توان شیائومی نیست.

اگرچه قدرت دوربین این دستگاه را نباید دست کم گرفت، اما Xiaomi Mi 12S Ultra همچنان از نظر شارژ سریع ضعیف‌تر از نمونه‌های دیگر این شرکت است. Xiaomi 12S Ultra با ظرفیت شارژ سریع ۶۷ واتی عرضه می‌شود. این ظرفیت نسبت به شارژ سریع ۱۲۰ واتی که سری میان رده Redmi Note 11T Pro از آن استفاده می‌کند، بسیار پایین‌تر است. این موضوع به احتمال زیاد به دلیل اندازه بدنه این دستگاه است.

عرضه گوشی های هوشمند با شارژر ۲۰۰ واتی

به گفته وبلاگ نویس محبوب فناوری در Weibo، یعنی DCS، این شرکت چینی ضعیف بودن شارژر Xiaomi 12S Ultra را با استفاده از ظرفیت شارژ سریع ۱۰۰ واتی در محصولات خود جبران خواهد کرد. در همان زمان، این وبلاگ نویس همچنین ادعا می‌کرد که مدل‌های زیادی از گوشی‌های هوشمند این شرکت با شارژ سریع ۱۰۰ وات در سال آینده عرضه خواهد شد. حتی ممکن است پیشرفت‌های جدیدی نیز در برخی محصولات وجود داشته باشد که به این معنی است این شرکت ممکن است مدل‌هایی با شارژ فوق‌العاده سریع ۲۰۰ واتی عرضه کند.

به گزارش خبرگزاری GizChina، در جولای سال جاری، Digital Chat Station فاش کرد که سری ۱۳ شیائومی از صفحه نمایش خمیده با وضوح 2K و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد. یک مدل خاص از این دستگاه دارای نسخه سرامیکی است که توسط BYD ساخته شده است. از نظر عمر باتری، این مدل از سری ۱۳ از راه حل تک سلولی و چند قطبی استفاده می‌کند.

شارژ سریع 210 واتی شیائومی رکورد شکست: 0 تا 100 درصد تنها در 8 دقیقه

این دستگاه دارای یک باتری بزرگ است که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی با کمک یک آی سی شارژ توسعه یافته توسط شیائومی پشتیبانی می‌کند. این سری همچنین از شارژ بی سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می کند. در اواخر ماه گذشته، تعدادی از محصولات شیائومی گواهی کیفیت 3C چین را دریافت کردند.

از این مدل‌ها، یک شارژر ۲۱۰ واتی وجود دارد که از ۲۰ ولت و ۱۰.۵ آمپر پشتیبانی می‌کند که با اطلاعات این وبلاگ نویس مطابقت دارد. نظر شما کاربران ترنجی درباره عرضه گوشی های هوشمند با شارژر ۲۰۰ واتی چیست؟ آیا استفاده از چنین شارژرهای سریعی توسط شرکت شیائومی بدون مشکل خواهد بود؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان