حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت پایه آیفون SE 3 احتمالا از 300 دلار شروع خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

طبق آخرین اخبار منتشرشده، اپل قصد دارد ماه آینده به‌صورت رسمی ارزان‌ترین آیفون 5G خود را عرضه کند. بنابر شایعات، این گوشی فرم طراحی آیفون SE نسل دوم که خود از زبان طراحی آیفون 8 بهره می‌برد را حفظ کرده و درعین‌حال، با تراشه جدید و سنسور دوربین بهبودیافته به‌همراه پشتیبانی از شبکه 5G همراه خواهد بود. اخیرا اما، گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند اپل قیمت پایه آیفون SE 3 را تا 100 دلار کمتر از نسل قبلی خود درنظر گرفته و قصد دارد آن را از 300 دلار به‌فروش برساند.

قیمت پایه آیفون SE 3

گزارشی از Investor’s Business Daily بیان می‌کند که John Donovan، تحلیلگر Loop Capital Markets، ادعا کرده است آیفون SE 5G جدید اپل، قیمتی معادل 300 دلار دارد. بگذارید به شما بگوییم که این مقدار بسیار کمتر از مدل قبلی این سری است زیرا iPhone SE 2 (2020) با قیمت پایه 399 دلار عرضه شده بود.

گزارش‌ها می‌گویند که دلیل بزرگی پشت کاهش قیمت اپل آیفون SE 3 (2022) وجود دارد. در دسامبر 2021، تحلیلگران JPMorgan تخمین زدند که اپل می‌خواهد با عرضه این آیفون جدید، کاربران اندرویدی بیشتری را به‌سمت اکوسیستم اپل جذب کند.

درحالی‌که تاکنون هیچ اطلاعات رسمی در مورد این آیفون بدست نیامده، شایعاتی پیرامون مشخصات و طراحی احتمالی آن به‌بیرون درز کرده‌اند. بسیاری از گزارش‌ها بر این باورند که آیفون SE 3 (2022) ممکن است در رویداد سالانه اپل در فصل بهار معرفی شود. همچنین گفته می‌شود که این رویداد بهاری در تاریخ 17 اسفندماه برگزار خواهد شد.

قیمت پایه آیفون SE 3

قیمت پایه آیفون SE 3

اگر گزارش‌ها را باور کنیم، آیفون SE 3 می‌تواند قدرت خود را از آخرین تراشه A15 Bionic اپل که در سری آیفون 13 استفاده شده است، تأمین کند. طراحی این گوشی نیز بسیار شبیه به آیفون SE 2 (2020) خواهد بود و می‌توانید همان تاچ آیدی، پنل جلویی شیشه‌ای و فریم آلومینیومی را در آن تصور کنید.

از دیگر تغییرات احتمالی در این مدل، می‌توان به سنسور دوربین بهبودیافته اشاره کرد که قابلیت‌های جذابی ازجمله نایت مود و Deep Fusion را نیز با خود به‌همراه دارد.

بر اساس گزارش‌ها، اپل از چند هفته گذشته تولید انبوه این دستگاه را در هند آغاز کرده است. همچنین گفته می‌شود که اپل مدل جدید آیپد ایر را نیز درکنار آیفون SE خود در رویداد آینده معرفی خواهد کرد.

نظر شما درباره قیمت پایه آیفون SE 3 5G و مشخصات احتمالی دیگر آن چیست؟ درصورت عرضه با قیمت 300 دلار، آیا تمایلی به تهیه این گوشی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اون صد دلارم یه پاوربانک خوب همراهش بخریم لازم میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی