حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون SE 5G می‌تواند درصد زیادی از کاربران اندرویدی را به تهیه گوشی اپل ترغیب کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

اخیرا شایعات متعددی از منابع مؤثق منتشر شده است که بیان می‌کنند اپل در اوایل سال 2022، نسل سوم گوشی آیفون SE خود را با پشتیبانی از شبکه 5G عرضه خواهد کرد. حال به گفته تحلیلگران J.P. Morgan، آیفون SE 5G «پتانسیل جذب بیش از یک میلیارد نفر از کاربران غیر پریمیوم اندرویدی را داراست».

کاربران اندرویدی آیفون SE 5G

به گزارش رویترز و به نقل از تحلیلگر مورگان، آیفون SE 3 این پتانسیل را دارد که «نزدیک به 1.4 میلیارد از کاربران گوشی‌های اندرویدی رده‌پایین تا رده متوسط ​​و حدود 300 میلیون از کاربران قدیمی آیفون را جذب کند».

یکی از تحلیلگران برجسته حوزه صنعت، Samik Chatterjee، در این‌باره بیان می‌کند:

 برنامه معامله اپل برای گوشی‌های غیر آیفون مسلماً به‌اندازه گوشی‌های آیفون جذاب نیست، با این وجود می‌تواند به میانگین قیمت شروع ۲۶۹ تا ۳۹۹ دلار برای آیفون ۵G آیفون SE منجر شود که هنوز هم بسیار رقابتی است.

در یادداشتی جداگانه، جی پی مورگان اعلام کرده است که انتظار می‌رود تقاضای کاربران برای ارتقای عمده گوشی خود مانند مدل‌های 5G همچنان قوی باقی بماند و همچنین در اولویت عرضه قرار گیرد، حتی اگر برای اکثر محصولات سخت‌افزاری ازجمله گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌ها و رایانه‌های شخصی کاهش یابد.

کاربران اندرویدی آیفون SE 5G

کاربران اندرویدی آیفون SE 5G

شایعاتی که تاکنون منتشر شده است نشان می‌دهد که انتظار می‌رود آیفون SE 3 دارای همان فرم فاکتوری باشد که درحال‌حاضر در نسخه دوم شاهد آن هستیم. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل معتقد است که این گوشی با نمایشگر 4.7 اینچی LCD، پشتیبانی 5G، پردازنده قدرتمند همراه خواهد بود، اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا این آیفون، A15 Bionic سری آیفون‌های ۱۳ و یا A14 Bionic مدل‌های آیفون ۱۲ را دارا می‌باشد.

تحلیلگران J.P. Morgan همچنین بیان می‌کنند که برای سال مالی 2022، انتظار می‌رود فروش آیفون SE به 30 میلیون دستگاه و پیش‌بینی فروش سالانه آیفون به 250 میلیون دستگاه افزایش یابد که 10 میلیون بیشتر از سال قبل است.

اگرچه تحلیل جی پی مورگان در مورد نسل سوم آیفون SE بسیار خوش‌بین به‌نظر می‌رسد، اما در این گزارش اشاره‌ای نشده است که چقدر مقدار طول می‌کشد تا اپل این بازار عظیم کاربران اندرویدی را که قصد دارند تلفن 5G و به‌خصوص آیفون تهیه کنند، تحت‌فشار قرار دهد.

درحالی‌که iPhone SE به‌عنوان گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر شناخته شده است، سازندگان اندروید به‌شدت بر روی عرضه میان‌رده‌هایی با پشتیبانی از 5G و قیمت بسیار پایین فشار می‌آورند. ما درحال‌حاضر موتورولا، سامسونگ و دیگر شرکت‌های چینی را می‌بینیم که گوشی‌های هوشمند واقعاً مقرون‌به‌صرفه‌ای را معرفی می‌کنند.

نظر شما چیست؟ آیا قصد خرید نسل جدید آیفون SE را دارید؟ آیا فقط برای پشتیبانی از 5G این گوشی احتمالا خوش‌قیمت را تهیه می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir7090

بله اگه ناچ رو بکنه هول پانچ

یعنی بشه مثل پیکسل ۵ a

قیمتشم زیر ۱۲ تومن بشه

😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی