حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حدود 40 درصد از کاربران آیفون قصد خرید آیفون SE 3 را دارند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

بر اساس یافته‌های جدیدترین نظرسنجی SellCell، حدود 40 درصد از کاربران فعلی آیفون اپل قصد خرید آیفون 3 SE را دارند که انتظار می‌رود در رویداد Peek Performance معرفی شود. همچنین آمارها نشان می‌دهد که بیشتر این افراد قصد ارتقا گوشی خود از آیفون 11 را دارند.

آمار خرید آیفون SE 3

از پاسخ‌دهندگان نظرسنجی که قصد خرید iPhone SE را دارند، 24 درصد تمایل دارند از آن به‌عنوان دستگاه اصلی خود استفاده کنند، درحالی‌که 16 درصد قصد دارند این دستگاه را به‌عنوان هدیه یا استفاده از آن به‌عنوان یک دستگاه ثانویه استفاده کنند. درحالی‌که اکثر خریداران iPhone SE‌ 3 قصد دارند خودشان از این دستگاه استفاده کنند، 10.9 درصد می‌خواهند این دستگاه را برای کودکان‌شان بخرند، 10.2 درصد نیز تمایل دارند آن را برای شریک یا همسر خود خریده و 7.8 درصد قصد دارند آن را برای یکی از اعضای خانواده خود تهیه کنند.

بیشتر مشتریان به‌دلیل قیمت پایین‌تر، قصد خرید نسل سوم آیفون SE را دارند، اما 15.2 درصد عمدتاً جذب پشتیبانی از شبکه 5G شده، 11.3 درصد طراحی جمع‌وجور آن و 6.7 درصد دکمه Home با Touch ID را ترجیح می‌دهند.

آمار خرید آیفون SE 3

آمار خرید آیفون SE 3

اکثر کاربرانی که گوشی خود را به iPhone SE ارتقا می‌دهند، از آیفون 11 مهاجرت می‌کنند که 11.5 درصد از مدل‌هایی را تشکیل می‌دهد که کاربران قصد دارند پس از عرضه iPhone SE جدید، آن را تهیه کنند. فراتر از آیفون 11، 6.8 درصد درحال برنامه‌ریزی برای ارتقا از iPhone XR و 6.7 درصد برای ارتقا از iPhone 12 هستند، اما تمایل گسترده‌ای برای تغییر به iPhone SE در چندین نسل از آیفون از نسخه 6 تا 13 پرو مکس وجود دارد.

از کاربرانی که قصد خرید آیفون SE جدید را ندارند، 66.2 درصد گفته‌اند که هنوز از مدل فعلی آیفون خود راضی هستند، 9.3 درصد منتظر عرضه آیفون 14 بوده، 4.1 درصد گفته‌اند که این دستگاه خیلی کوچک است و سه درصد اعلام می‌کنند که این نسخه به‌اندازه کافی پریمیوم نیست.

در این نظرسنجی مستقل از 2549 دارنده بزرگسال آیفون در ایالات‌متحده در مورد افکارشان در مورد نسل سوم آیفون SE پرسیده شد. برای جزئیات بیشتر، به تفکیک نظرسنجی کامل SellCell مراجعه کنید.

انتظار می‌رود نسل سوم آیفون SE در رویداد «Peek Performance» اپل در 8 مارس (17 اسفندماه)، احتمالاً در کنار نسل پنجم آیپد ایر و یک مک مینی با طراحی جدید و یک مک‌بوک پرو 13 اینچی باز‌طراحی‌شده معرفی شود.

دیدگاه شما پیرامون آمار خریداران جدید آیفون SE 3 جدید اپل چیست؟ آیا خود شما قصد تهیه این گوشی را دارید؟ دلیل‌تان برای این امر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی