حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آیفون SE 5G و آیپد ایر جدید احتمالا ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۰ خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

مارک گورمن از بلومبرگ اخیرا در تازه‌ترین گزارش خود آورده است که اپل قصد دارد در رویدادی که احتمالا در ماه مارس برگزار خواهد شود، نسخه به‌روزشده آیفون SE 5G و یک آیپد ایر جدید را معرفی کند. گفته می‌شود که اپل روز سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه را برای رویداد رونمایی از جدیدترین محصولات سخت‌افزاری خود هدف قرار داده است.

معرفی آیفون SE 5G و آیپد ایر جدید

همان‌طور که پیش‌تر چندین بار شنیده‌ایم، آیفون SE جدید ظاهری مشابه با نسخه 2020 خواهد داشت که آن هم از آیفون 8 الهام گرفته شده بود، اما از تراشه سریع‌تری از سری A (احتمالاً A15) و پشتیبانی از شبکه 5G بهره خواهد برد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی شامل یک دوربین بهبودیافته نیز باشد.

آیپد ایر جدید نیز دارای تراشه به‌روزرسانی‌شده سری A و شبکه 5G بوده و انتظار می‌رود که هیچ تغییر عمده‌ای در طراحی آن نسبت به نسل پیشین اعمال نشود. درادامه، حداقل یک مک جدید با تراشه سفارشی اپل نیز می‌تواند در این رویداد معرفی شود و شایعات پیشین حاکی از آن بود که این دستگاه ممکن است Mac mini باشد.

معرفی آیفون SE 5G و آیپد ایر جدید

معرفی آیفون SE 5G و آیپد ایر جدید

همچنین سیستم‌عامل iOS 15.4 ممکن است با این رویداد و دستگاه‌های جدید مرتبط باشد، بنابراین می‌توان انتظار داشت که در نیمه اول ماه مارس شاهد عرضه به‌روزرسانی این نسخه باشیم.

انتظار می‌رود رویداد مارس به‌جای کنفرانس حضوری، تنها به‌صورت مجازی برگزار شود، مشابه رویدادهایی که در دو سال گذشته داشته‌ایم. در اواخر امسال نیز، شاهد برگزاری رویداد WWDC، جایی که اپل نسخه جدید سیستم‌عامل و چندین محصول دیگر خود را رونمایی می‌کند، خواهیم بود.

همان‌طور که گورمن پیش‌تر گزارش داده بود، اپل طیف گسترده‌ای از به‌روزرسانی‌های محصولات خود را در پاییز امسال ارائه می‌کند، ازجمله آیفون‌های جدید، ایرپادز پرو باز‌طراحی‌شده، مدل‌های جدید اپل واچ سری ۸ و SE، مک‌بوک ایر تازه، آیمک جدید و مک پرو.

دیدگاه شما پیرامون معرفی احتمالی آیفون SE 5G و آیپد ایر جدید تا حدود یک ماه آینده و مشخصات و طراحی ظاهری این دستگاه‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی