حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید انبوه آیفون SE 3 آغاز شده؛ احتمالا نسخه ای با طراحی تمام صفحه در راه است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

اخیراً متوجه شدیم که اپل تولید انبوه آیفون SE 3 را آغاز کرده است. این گوشی احتمالا در اواسط یا اواخر مارس (اواسط اسفند تا اوایل فروردین) وارد بازار خواهد شد. انتظار نمی‌رود قیمت نسل جدید آیفون اس ای تفاوت چندانی با نسل قبلی داشته باشد. علیرغم قیمت مشابه، iPhone SE 3 از تراشه به روز و شبکه اینترنت 5G بهره مند است. بنابراین انتظار می‌رود که این نسل از آیفون SE نیز فروش خوبی را تجربه کند.

سری آیفون SE 3 دارای سه مدل خواهد بود

گروه تجاری فاکسکان که مسئولیت تولید اکثر آیفون های اپل را به عهده دارد، به طور فزاینده ای در حال جذب نیروی کار است. این شرکت کارگران ساده را از اول فوریه با ۸,۰۰۰ یوان (معادل ۱,۲۵۹ دلار) پاداش استخدام می‌کند. با توجه به این موضوع احتمالا این شرکت برای افزایش تولید آماده می‌شود.

مطابق با گزارش GizChina، مدل های مختلف آیفون SE 3 پیش از شروع تولید انبوه در کمسیون اقتصادی‌ اوراسیا با شماره مدل های A2595، A2783 و A2784  مشاهده شده اند. دو شماره مدل A2783 و A2784 با نسل قبلی آیفون اس ای مشابهت دارند. اما iPhone A2595 مدلی جدید محسوب می‌شود. برخی شایعات در گذشته ادعا می‌کردند که به iPhone SE 3 به جز طراحی مشابه با آیفون ۸، دارای مدلی با طراحی تمام صفحه خواهد بود.

iPhone SE 2020

بزرگترین مزیت آیفون اس ای جدید، برخورداری آن از شبکه اینترنت 5G خواهد بود. همان‌طور که در گذشته حدس زده می‌شد، آیفون SE 3 ارزان‌ترین آیفون 5G شرکت اپل خواهد بود. آیفون اس ای آینده در بخش تراشه نیز پیشرفت بزرگی خواهد داشت. آیفون SE فعلی (iPhone SE 2020) از تراشه اپل A13 برخوردار است. انتظار می‌رود که SE 2022 از تراشه مشابه با سری iPhone 13 (اپل A15 بایونیک) بهره مند باشد.

قطعات بازیافت شده iPhone SE 2020 حاشیه سود کلانی را برای اپل به ارمغان می آورد

افشای اطلاعات قبلی نشان داد که آیفون SE3 آینده شبیه به آیفون SE 2 فعلی خواهد بود. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و سنسور اثر انگشت بر روی دکمه پاور خواهد بود. قیمت آیفون SE جدید همانند نسل قبلی خواهد بود، یعنی از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود. اما نمی‌توانیم این برچسب قیمتی را به A2595 تعمیم دهیم. اگر این گوشی از طراحی جدید و تمام صفحه ای برخوردار باشد، قطعا قیمت بالاتری نسبت به آیفون SE 3 استاندارد خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ آیا کاربران از آیفون SE 3 استقبال خواهند کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی