حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل iPhone SE 3 با تراشه اپل A15 و ۳ گیگابایت ارایه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

مراسم ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ اپل برای معرفی محصولات جدید کوپرتینویی ها برگزار خواهد شد. یکی از محصولات احتمالی این رویداد iPhone SE 3 است. امروز گفته می شود که اپل iPhone SE 3 با تراشه اپل A15 و ۳ گیگابایت ارایه خواهد شد. این مشخصات خیلی جذابی است.

اپل iPhone SE 3

انتظار می‌رود یک مدل جدید آیفون SE (معروف به iPhone SE 3) در تاریخ ۱۷ اسفند با شعار “Peek Performance” معرفی شود. با این حال درست قبل از عرضه، مینگ چی کو تحلیلگر مشهور و قابل اعتماد اپل، برخی از جزئیات کلیدی آیفون SE 3 آینده را فاش کرده است. در حالی که او این جزئیات را به عنوان “احتمالات” نامیده است. با این حال با توجه به سابقه کو، ما تمایل داریم بگوییم که اکثر اینها می توانند صحیح باشند.

قابل ذکر است که Kuo جزئیات چیپست و طراحی را در مورد آیفون SE 3 آینده فاش کرده است و اجازه دهید بگوییم بخشی از اخبار هیجان انگیز است در حالی که بخشی از آن ممکن است برخی از شما را ناامید کند. بدون اتلاف وقت، بیایید مستقیماً وارد آن شویم.

مشخصات سخت افزاری آیفون SE 3 

مشخصات احتمالی iPhone SE 3

مشخصات احتمالی iPhone SE 3

طبق گفته مینگ چی کو، قرار بوده تولید انبوه آیفون SE آینده در ماه جاری آغاز شود. در حال حاضر مشخص نیست که آیا تولید انبوه از قبل آغاز شده است یا اواخر ماه جاری آغاز خواهد شد. طبق گفته Kuo، انتظار می رود این شرکت بین 25 تا 30 میلیون دستگاه از این گوشی را در سال جاری روانه بازار کند.

آیفون SE 3 دارای چیپست برتر A15 Bionic این برند با پشتیبانی از شبکه 5G مدل mmWave و sub-6Hz است. طبق گفته Kuo، آیفون SE آینده همان طراحی آیفون SE (2020) را دارد و در حافظه های ذخیره سازی 64، 128 و 256 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. مدل آینده آیفون SE در رنگ‌های سفید، مشکی و قرمز عرضه خواهد شد.

تراشه Apple A15 Bionic معرفی شد: تمرکز بر هوش مصنوعی و سرعت بالاتر!

اگر از شایعات قبلی بگذریم، آیفون SE 3 آینده دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچی با حاشیه‌های ضخیم و همچنین دارای حسگر Touch ID برای امنیت خواهد بود. قیمت آیفون SE 5G 2022 می تواند از 300 دلار آمریکا شروع شود.

نظر شما چیست؟ این آیفون را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)