حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری اوپو Find X5 در تاریخ 5 اسفند ماه 1400 رونمایی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو

اوپو در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی های هوشمند پریمیوم سری Find X خود است و امروز تاریخ عرضه رسمی دستگاه های سری اوپو Find X5 توسط این شرکت در پنجمین روز از اسفند ماه 1400 تایید شده است.

 

این شرکت مستقر در چین دعوت‌ نامه‌ های رسانه‌ای را ارسال کرده است که تأیید می‌کند رویداد معرفی سری اوپو Find X5 در 5 اسفند ماه 1400 برگزار می‌شود و رویداد مجازی در ساعت 11:00 به وقت گرینویچ به صورت زنده پخش خواهد شد.

در همین رویداد رونمایی، انتظار می‌رود که این شرکت هدفون اوپو Enco X2، تبلتی با نام اوپو پد و ساعت هوشمندی به نام اوپو واچ 2 را معرفی کند.

تاکنون، این شرکت تایید کرده است که یکی از گوشی‌ های هوشمند پرچمدار خود را با چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه خواهد کرد و همچنین مشخص شده است که این گوشی دارای رابط کاربری ColorOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 خواهد بود.

اوپو رسما همکاری با Hasselblad در زمینه تقویت دوربین سری Find X5 را اعلام کرد

اوپو اخیراً همچنین همکاری خود را با Hasselblad برای توسعه ماژول دوربین مورد استفاده در سری Find X5 فاش کرده است. همچنین از  MariSilicon NPU استفاده خواهد کرد که یک تراشه 6 نانومتری برای انجام وظایف پردازش تصویر است.

اگر به مشخصات شایعه شده اطمینان کنیم، اوپو Find X5 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی آمولد کواد‌ اچ‌دی‌ پلاس است که نرخ تازه سازی صفحه نمایش 120 هرتز را ارائه می دهد و لایه ای از Corning Gorilla Glass Victus برای محافظت بر روی آن تعبیه شده است.

به گزارش منبع، این دستگاه از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت می گیرد و با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه می شود.

سری اوپو Find X5 در تاریخ 5 اسفند ماه 1400 رونمایی خواهد شد

در بخش دوربین اما، گفته می‌شود که دستگاه دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی از نوع سونی IMX766، یک همچنین یک سنسور 50 مگاپیکسلی از همین مدل برای دوربین اولترا واید است. دوربین سوم نیز دارای یک سنسور 13 مگاپیکسلی به همراه لنز تله‌فوتو است که تنظیمات این ماژول دوربین سه‌گانه را تکمیل می‌کند. در قسمت جلویی دستگاه نیز، دوربین 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 برای گرفتن تصاویر سلفی و تماس‌ های ویدیویی وجود دارد.

انتظار می‌رود باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی انرژی این دستگاه را تامین کند. همچنین ما انتظار داریم که این شرکت در روز های آینده جزئیات بیشتری از این گوشی های هوشمند را از طریق تیزر های رسمی فاش کند.

 

کمتر از یک هفته به رونمایی پرچمدار 2022 اوپو باقی مانده است. منتظر رونمایی از سری اوپو Find X5 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری