حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر اوپو Find X5 توسط BOE تامین می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

دیروز بود که در ترنجی برای شما نوشتیم خانواده Oppo Find X5 رسما معرفی شدند. محصولات قابل تاملی که تلاش اوپو را برای حضور قوی در بازار موبایل نشان می دهد. اگر این محصولات را می پسندید بد نیست بدانید که نمایشگر اوپو Find X5 مدل پایه توسط BOE تامین می شود.

نمایشگر اوپو Find X5

خانواده اوپو فایند ایکس ۵ شامل سه مدل زیر می شود:

  1. ۱- OPPO Find X5
  2. ۲- OPPO Find X5 Pro
  3. ۳- OPPO Find X5 Pro Dimensity Edition

از این میان، مدل پایه از پنل نمایشگر برند چینی BOE استفاده می کند.

پس از عرضه سری OPPO Find X5 برند هموطن اوپو یعنی BOE اعلام کرد که به طور انحصاری پنل‌های OLED منحنی را برای OPPO Find X5 مدل پایه ارائه می‌کند. این صفحه نمایش از چهار طرف خمیده بوده و دارای سوراخ نمایشگر در گوشه بالا سمت چپ است.

نمایشگر BOE روی محصول جدید Oppo

نمایشگر BOE روی محصول جدید Oppo

تا آنجا که به مشخصات مربوط می شود، پنل OLED ارائه شده توسط BOE در OPPO Find X5 یک صفحه نمایش AMOLED انعطاف پذیر LTPO با اندازه 6.55 اینچ است. وضوح تصویر 2400 در 1080 پیکسل یا همان FHD+ بوده و عمق رنگ 10 بیتی با توان تولید 1.07 میلیارد رنگ را در کنار چگالی پیکسل 402PPI داراست.

این نمایشگر از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و ناچ سمپل ریت ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می کند. اگر در مورد پوشش طیف رنگ صحبت کنیم، می‌تواند 97 درصد NTSC را در کنار 100 درصد DCI-P3 و 100 درصد sRGB را پوشش دهد.

روشنایی صفحه نمایش می تواند به 1000 نیت برسد و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن 92.7 درصد است. نکته آخر اینکه توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت می شود.

سری اوپو Find X5 رسما معرفی شد: دوربین بهبودیافته با تراشه اختصاصی Marisilicon X

مدل های دیگر یعنی OPPO Find X5 Pro و OPPO Find X5 Pro Dimensity Edition از پنل E4 2K AMOLED سامسونگ با فناوری LTPO 2.0 استفاده می کنند. این پنل بهتر است و بنابراین روی گوشی های گران قیمت نصب می شود.

نظر شما درباره تصمیم اوپو به همکاری با BOE چیست؟ این برند چینی به تازگی نمایشگر ۵۰۰ هرتز را ارایه کرده بود.

نمایشگر ۵۰۰ هرتزی BOE رسما معرفی شد : کَره کَره🧈

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)