حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو رسما همکاری با Hasselblad در زمینه تقویت دوربین سری Find X5 را اعلام کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، دوربین

صبح امروز، برند اوپو همکاری استراتژیک با Hasselblad را به‌صورت رسمی در صفحه Weibo خود اعلام کرد. شایان‌ذکر است که Hasselblad یک شرکت حرفه‌ای در سطح جهان در زمینه تولید دوربین‌های عکاسی می‌باشد که پیش‌تر و سال گذشته، همکاری خود با وان پلاس را اعلام کرده بود و اکنون نیز با کمپانی مادر این برند، اوپو، به‌منظور تقویت سیستم دوربین پرچمدار آینده آن‌ها یعنی سری Find X5 مشارکت می‌کند.

همکاری اوپو با Hasselblad

انتظار می‌رود که اوپو لنزهای دوربین جدیدی را ازطریق دو نوآوری تکنولوژیک اصلی Hasselblad تولید کند: رنگ محاسباتی (Computational Color) و اپتیک محاسباتی (Computational Optics)، علاوه‌بر تحقیق‌و‌توسعه مشترک فوکوس Hasselblad.

همچنین گزارش شده است که سری Find X5 دارای لنزهای دوربین جدید تولیدشده از نتایج این همکاری استراتژیک است. پس از ادغام وان پلاس با اوپو، به‌اشتراک‌گذاری پلتفرم تحقیق‌وتوسعه آن‌ها می‌تواند به حداکثر استفاده مؤثر از منابع کمک کند تا مصرف‌کنندگان بتوانند از مزیت مناسب سیستم تصویربرداری موبایل Hasselblad در سری Find X و همچنین پرچمداران اصلی وان پلاس بهره‌مند شوند.

با تراشه NPU مخصوص عکاسی خودتوسعه‌یافته اوپو با نام MariSilicon X، همکاری Hasselblade با این برند نیز، سیستم تصویربرداری پرچمداران آن‌ها را به سطح جدیدی می‌رساند.

همکاری اوپو با Hasselblad

همکاری اوپو با Hasselblad

طبق اعلام رسمی، هر دو شرکت از نوآوری عملکرد رنگ شروع می‌کنند و همچنین متعهد به ایجاد استاندارد جدیدی در زمینه نمایش رنگ‌ها برای دوربین گوشی‌های هوشمند و همچنین رسیدگی و حل تمام مشکلات در این زمینه هستند که پیش از این باعث عدم نمایش استاندارد رنگ یکپارچه می‌شد.

با کمک تنظیم رنگ طبیعی تلفن‌های همراه اوپو، Hasselblad نیز متعهد به پیشرفت‌های بیشتر در زمینه پرتره خواهد بود. همچنین نتایج همکاری این دو برند در محصولات بعدی نیز ارائه خواهد شد.

OPPO و OnePlus به‌طور متوالی با Hasselblad همکاری کرده‌اند و ماهیت آن در نمایش “رنگ‌های طبیعی” نهفته است. در مقایسه با رنگ‌های غنی لایکا، رنگ‌های طبیعی و اصیل هاسلبلاد ممکن است موردعلاقه افراد بیشتری قرار گیرد.

این روزها، همکاری مشترک بین تولیدکنندگان گوشی هوشمند و سازندگان دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای، به یک امر رایج تبدیل شده است. همچنین طبق گزارشی، دوره همکاری بین OPPO و Hasselblad به‌مدت سه سال می‌باشد. در این بین، صدها نفر در تحقیق‌وتوسعه دوربین سرمایه‌گذاری کرده‌اند و دامنه همکاری از اپتیک تا رنگ متفاوت را نیز شامل می‌شود.

نظر شما پیرامون همکاری مشترک اوپو با Hasselblad به‌منظور پیشرفت دوربین در گوشی پرچمدار آینده برند چینی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی