حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جدید اوپو Find X5 و Find N با اسنپدراگون 8+ نسل 1 رونمایی خواهند شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

گویا تراشه جدید کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 باعث شده است اوپو نیز به ارتقا دستگاه پرچمدار خود با نسخه جدید اوپو Find X5 فکر کند. در واقع اکثر سازندگان گوشی های هوشمند در صف عرضه دستگاه های جدید خود با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 هستند. برای اولین بار در سال‌ های اخیر، شاهد حرکت قوی از سوی برند ها برای معرفی پرچمداران جدید خود با به‌روزرسانی تراشه پرچمدار اواسط سال کوالکام هستیم.

 

دلایل زیادی نیز برای این تصمیم جمعی وجود دارد و یکی از آنها بهبودی است که با چیپست جدید ساخته شده توسط TSMC همراه بوده است. این تراشه مشکلات گرمایشی و مشکلات کارایی تراشه سامسونگ را از بین می‌برد و در عین حال عملکرد را تا 10 درصد بهبود می‌بخشد. قبلاً شاهد بودیم که چند برند مانند شیائومی و ایسوس و ریلمی پرچمداران جدیدی را با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه کردند. اکنون اما گزارشی جدید حاکی از آن است که اوپو نیز در حال آماده سازی دستگاه های جدید با این چیپست است. با این حال، به جای معرفی یک دستگاه کاملاً جدید، این شرکت نسخه ارتقا یافته‌ای از اوپو Find X5 و اوپو Find N2 را ارائه خواهد کرد.

نسخه جدید اوپو Find X5 و Find N با اسنپدراگون 8+ نسل 1 رونمایی خواهند شد

نسخه جدید اوپو Find X5 Pro به زودی عرضه می‌شود

سری Oppo Find X5 در اوایل سال میلادی به عنوان پرچمدار این شرکت برای سال 2022 وارد بازار شد. اوپو Find X5 Pro، مدل بالاتر بود که با کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 در سطح جهانی عرضه شد. از سوی دیگر، نسخه داخلی در چین نیز مدیاتک دیمنسیتی 9000 را دریافت کرد.

اکنون گزارش جدیدی از Digital Chat Station نشان می‌دهد که Find X5 جدید با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه می‌شود. متأسفانه، او فاش نمی‌کند که دقیقا کدام گوشی این به روز رسانی را دریافت می کند. برای یادآوری، یک اوپو Find X5 نسخه پایه نیز وجود دارد که با تراشه اسنپدراگون 888 قدیمی‌تر عرضه می‌شود. با این حال، منابع معتقدند که یک نسخه جدید اوپو Find X5 Pro یا حتی یک مدل اولترا یا پرو پلاس در راه است.

نسخه جدید اوپو Find X5 و Find N با اسنپدراگون 8+ نسل 1 رونمایی خواهند شد

اوپو از سری Find N نیز دستگاه جدیدی معرفی می‌کند

با توجه به حرف های این افشاگر، ما همچنین می‌توانیم منتظر یک گوشی هوشمند تاشو جدید با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 باشیم. برای این مورد، اوپو احتمالا از نام دیگری مانند Oppo Find N2 استفاده خواهد کرد. این دستگاه در حال حاضر در حال توسعه است و نقشه راه خود را تا روز معرفی طی می‌کند.

گوشی تاشو اوپو دقیقاً مانند Oppo Find X5 از اسنپدراگون 888 برخوردار است. این پردازنده خوب است اما در حال حاضر برای یک تراشه پرچمدار منسوخ شده است. به هر حال موتورولا و سامسونگ نیز به زودی گوشی های هوشمند تاشو خود را با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه خواهند کرد. گفتنی است که Oppo Find N پیشرفت های قابل توجهی را در دسته گوشی هاب تاشو به ارمغان آورد، مانند صفحه نمایش تقریبا بدون رد تاشدگی، بسیار بهتر از آنچه سامسونگ داشت. بنابراین ما کنجکاو هستیم که ببینیم Oppo Find N2 جدید چه پیشرفت هایی را به همراه خواهد داشت.

منبع همچنین فاش می‌کند که رابط کاربری ColorOS 13 جدید نیز به زودی عرضه می‌شود. این شرکت همچنین روی ساعت‌ های جدید Oppo Watch 3 و Oppo Band 3 کار می‌کند. در حال حاضر هیچ خبری در مورد عرضه هیچ یک از این دستگاه‌ ها وجود ندارد. همچنین، جدول زمانی برای عرضه Oppo Find X5 Pro جدید نیز وجود ندارد. با این حال می‌توان انتظار داشت اوپو در چند هفته آینده حرکاتی را در راستای معرفی دستگاه های جدید خود انجام دهد.

 

انتظارات شما از نسخه جدید اوپو Find X5 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات به ما بگویید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری