حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه فست شارژ سامسونگ Galaxy S22 Ultra با شیائومی ۱۲ پرو و دیگر رقبای چینی را تماشا کنید

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، حتما بخوانید، سامسونگ

در این که چینی ها پیشرو در فناوری های فست شارژ بی نظیر هستند هیچ شکی نیست. شارژر ۲۴۰ وات اوپو را که به یاد دارید؟! در این بین سامسونگ و اپل خیلی بی سروصدا روی سرعت های شارژ بسیار پایین هستند. بیاید برای درک بهتر این تفاوت به مقایسه فست شارژ سامسونگ Galaxy S22 Ultra با شیائومی ۱۲ پرو و دیگر رقبای چینی بپردازیم.

فست شارژ سامسونگ Galaxy S22 Ultra در مقابل رقبا

گلکسی اس ۲۲ اولترا می تواند پشتیبانی از شارژر ۴۵ وات را هم ارایه کند. با این حال ما دیدیم که شارژر ۴۵ و ۲۵ وات سامسونگ خیلی تفاوتی در شارژ کردن گلکسی اس ۲۲ اولترا ندارند.

با این حال ما می خواهیم ببینیم که فناوری شارژ ۴۵ وات سامسونگ در مقابل شارژرهای ۸۰ وات اوپو و وان پلاس یا ۱۲۰ وات شیائومی و آیکو چطور است؟ محصولاتی که همه با شارژر درون جعبه ارایه می شوند اما سامسونگ شارژر را از جعبه حذف کرده است.

اجازه بدهید ویدیو مقایسه فست شارژ ۴۵ وات گلکسی اس ۲۲ اولترا را در مقابل بهترین های برندهای چینی ببینیم:

 

همانطور که در ویدیو پرجزئیات بالا دیدید و همانطور که انتظار داشتیم، پرچمدار گران قیمت ۱۲۰۰ دلاری سامسونگ در رتبه آخر ایستاد. در تصویر زیر می توانید جزئیات رقابت این ۵ محصول پرچمدار جدید دنیای اندروید را ببینید:

مقایسه فست شارژ گلکسی اس ۲۲ اولترا با رقبا

مقایسه فست شارژ گلکسی اس ۲۲ اولترا با رقبا

سریع ترین سرعت شارژر به iQOO 9 Pro می رسد که توانست در مدت ۱۸ دقیقه باتری ۴۷۰۰ میلی آمپری خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند. همچنین در ۸ دقیقه اول توانست ۵۰ درصد باتری را شارژ کند. پس از آن شیائومی ۱۲ پرو می ایستد که اصلا کنترل دمای خوبی را ندارد.

رتبه های بعدی به وان پلاس ۱۰ پرو و اوپو Find X5 Pro می رسد که به ترتیب با ۳۳ و ۳۶ دقیقه توانستند باتری را کاملا شارژ کنند. در نهایت گلکسی اس ۲۲ اولترا است که با ۵۷ دقیقه توانست به شارژ کامل باتری دست پیدا کند.

با توجه به توان شارژر و مدیریت دما باید گفت باز هم iQOO 9 Pro بهترین دستگاه بوده است اما از نظر خنک ترین بودن باید شارژر ۸۰ وات اوپو را که در وان پلاس ۱۰ پرو و فایند ایکس ۵ پرو استفاده شده است، بهترین بدانیم.

نظر شما درباره عملکرد شارژ سریع این پرچمدارهای اندرویدی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سام پول مارکشو میگیره!
شیاف هم با تیتر دروغ و بازی با اعداد گوشی آشغالشو بنام پرچم دار به خورد مردم میده!
شارژر 120وات زده ولی پدر باتری و برد گوشی رو درمیاره! این یعنی دقیییقا بازی با اعداد!

بهترینش قطعا وان پلاس بوده!
وان پلاس تنها برند کاملا معتبر چینی هست که گوشی درجه دو/سه کیلویی به بازار نمیده

Mahdi

وانپلاس هم مال اوپو هست ، اون فناوری شارژرش هم مال اوپو هست ، در کل من اوپو رو به سایر برند های چینی ترجیح میدم حیف که ایران زیاد شناخته شده نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)