حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت Oppo Pad با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ در GeekBench مشاهده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو، تبلت

بازار تبلت‌های اندرویدی با ورود شرکت‌های زیادی به این بخش، دوباره در حال رشد است. در سال گذشته، ما شاهد اولین حضور ریلمی در این بخش با تبلت Realme Pad بودیم. موتورولا نیز تصمیم گرفت به بازار بازگردد و حتی نوکیا تبلتی مقرون به صرفه را روانه بازار کرد. اکنون، برندهای بیشتری قرار است به این دسته بپیوندند و تعجب برانگیز نیست که یکی از آن ها اوپو باشد. گفته می‌شود شرکت مادر ریلمی با تبلت Oppo Pad وارد بازار رقابت تبلت های اندرویدی خواهد شد.

شاید تبلت Oppo از اندروید ۱۲ بی بهره باشد!

در ابتدا لازم به ذکر است که احتمالا تبلت اوپو با نام «Oppo Pad» وارد بازار نخواهد شد. اما در حال حاضر ما نام اصلی این دستگاه را نمی‌دانیم. این تبلت اندرویدی با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بخش بازار تبلت های پرچمدار را هدف قرار داده است. و این مطمئناً خبر خوبی به نظر می‌رسد، زیرا بازار تبلت های اندرویدی، چندان پرچمدار جذابی ندارند. و تنها سامسونگ است که به طور فعال سعی در عرضه محصولاتی پریمیوم برای این بخش بازار می‌کند.

امتیازات کسب شده توسط Oppo Pad

همان‌طور که GizChina نیز اشاره می‌کند، در حال حاضر تبلت Oppo Pad در میان داده های Geekbench 4 با شماره مدل OPD2021 ظاهر شده است. تبلت مورد بحث، در بخش تک هسته ای امتیاز ۴۸۵۲ و در بخش چند هسته ای امتیاز ۱۲۲۵۹ را کسب کرده است. اگر امتیازات مذکور کمی بیش از حد به نظر می‌رسند، باید تأکید کنیم که تبلت آینده اوپو این امتیازات را توسط بنچمارک «GeekBench «V4 کسب کرده است.

لیست Geekbench وجود اسنپدراگون ۸۷۰ با فرکانس حداکثر ۳.۱۹ گیگاهرتز و نام رمز Kona را تأیید می‌کند. اسنپدراگون ۸۷۰ دارای پردازنده گرافیکی قدرتمند Adreno 650 است، که هنوز هم می‌تواند تمام برنامه های موجود در پلی استور را بدون هیچ زحمتی اجرا کند. این تراشه از فرآیند ساخت ۴ نانومتری برخوردار است. همچنین اگر به خاطر داشته باشید، شیائومی پد ۵ پرو نیز از همین چیپست بهره می‌برد. همچنین ویوو نیز در حال توسعه تبلتی با تراشه مشابه است! بنابراین انتظار داریم که در ماه های آینده شاهد چندین تبلت مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ باشیم.

تبلت Oppo Pad به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز است

تبلت اوپو پد دارای ۶ گیگابایت رم و احتمالا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. البته ما انتظار داریم که نسخه های دیگری با رم و حافظه ذخیره سازی متفاوت برای این دستگاه در نظر گرفته شده باشد. همچنین شایان ذکر است که این تبلت پرچمدار اندرویدی با اندروید ۱۱ به دست کاربران می‌رسد، که در نوع خود نا امید کننده است. زیرا مدتی است که اندروید ۱۲ معرفی شده و اکثر دستگاه های گران قیمت و پریمیوم به طور پیش‌فرض از این نسخه اندروید استفاده می‌کنند. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که نسخه ظاهر شده در GeekBench ممکن است تنها یک نسخه آزمایشی بوده و به نرم افزار نهایی مجهز نشده باشد. در هر صورت می‌دانیم که Oppo Pad با رابط کاربری ColorOS 12 همراه خواهد بود.

تصویر زنده تبلت اوپو پد به‌همراه مشخصات احتمالی آن فاش شد

مطابق با گزارش های گذشته، تبلت آینده اوپو از صفحه نمایش LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که دوربین سلفی این دستگاه رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد. برای دوربین اصلی موجود در قاب پشتی نیز، وضوح ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود که این تبلت در نیمه ابتدایی ۲۰۲۲ رونمایی شود.

نظر شما درباره Oppo Pad چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی