حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده گلکسی نوت به پایان راه رسید: به گوشی های تاشو خوش‌ آمد بگویید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

با معرفی سری گلکسی اس 22 بالاخره مشخص شد که تاریخچه رنگین خانواده گلکسی نوت های سامسونگ حداقل در حال حاضر موقتاً پایان یافته است. اکنون این شرکت دارای دو خط تولید برتر است: گلکسی S و گلکسی Z که در آینده نزدیک، این غول کره جنوبی قصد ندارد سری جدیدی را دوباره به میدان رقابت بیاورد و این دو سری برای آنها در اولویت خواهند بود.

 

اما در سه سال آینده، همه چیز می تواند تغییر کند. این احتمال وجود دارد که پس از سه سال شکل های بیشتری مانند گوشی های هوشمند تاشو و جمع شونده در بازار ظاهر شوند. رئیس بخش موبایل سامسونگ در این رابطه گفت:

در کوتاه مدت، عملیات ما بر روی یک استراتژی دو مسیره متمرکز خواهد شد: سری S پرچمدار در نیمه اول سال و خط تولید نوآورانه تاشو در نیمه دوم. ما این استراتژی را تا زمانی که یک موفقیت بزرگ دیگر به وجود بیاید حفظ خواهیم کرد و برای تحقق آن سخت کار می کنیم.

قبلاً دستگاه‌ های رول شونده و دستگاه‌ های کشویی را دیده‌ایم که می‌توان آن‌ها را همزمان خم کرد و یا از هم جدا کرد. اما همه اینها مفاهیمی بودند که تا تبدیل شدن به محصولات تجاری فاصله زیادی دارند. ولی دستگاه های مشابه توسط سامسونگ در حال توسعه هستند و صحبت های مدیر ارشد سامسونگ حاکی از جدیت این شرکت در رساندن آنها به مصرف کننده نهایی است.

سامسونگ: خانواده گلکسی نوت در پایان راه، به گوشی های تاشو خوش‌آمد بگویید

اوضاع تولیدات جدید سامسونگ چطور است؟ 

به گفته منبع، سامسونگ به دلیل فقدان سری گلکسی نوت به شدت روی فروش خانواده گلکسی اس 22 حساب باز کرده است و اکنون شنیده می‌شود که اگرچه خانواده گوشی‌ های هوشمند سامسونگ گلکسی اس 22 هنوز وارد خرده‌ فروشی ها نشده‌اند، اما در ایالات متحده، آمازون پیش‌خرید پرچم‌ دار خوش خط و خال این خانواده، یعنی گلکسی اس 22 اولترا را با 100 دلار تخفیف ارائه کرده است. بنابراین نسخه با 256 گیگابایت حافظه داخلی به جای 1300 دلار، 1200 دلار قیمت خواهد داشت. در واقع این تخفیف دو عضو از سه‌گانه گلکسی اس 22 اولترا را در بر می‌گیرد که نسخه های با 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی هستند ولی برای سفارش نسخه با 128 گیگابایت حافظه فلش تخفیفی وجود ندارد. این پیشنهاد از نظر زمانی محدود است و ممکن است در هر زمانی پایان یابد. با این حال، در اینجا به احتمال زیاد همه چیز نه با زمان، بلکه بر اساس حجم پیش سفارش ها تعیین می شود زیرا کاربران به سرعت از این سری استقبال کرده‌اند.

سامسونگ به‌دنبال افزایش تولید سری گلکسی اس ۲۲ برای جبران تقاضای بالای آن است

در سمت دیگر اما، تبلت‌ های پرچمدار سامسونگ، یعنی سری  گلکسی تب اس 8، روز چهارشنبه در کنار سری گوشی‌ های هوشمند گلکسی اس 22 معرفی شدند. تقریباً بلافاصله پس از معرفی، پیش‌ فروش شدند و اکنون دو گلکسی تب اس 8 برای پیش خرید در ایالات متحده موجود نیست و دلیل آن در این بخش نیز تقاضای زیاد برای آنهاست.

هنوز مشخص نیست که چنین حجم زیادی از پیش سفارش ها چه تاثیری بر در دسترس بودن سری گلکسی تب اس 8 پس از شروع فروش واقعی خواهد داشت. اما می توانید فکر کنید که در این زمینه حتماً مشکلاتی وجود خواهد داشت، حداقل در آمریکا که اینطور به نظر می‌رسد.

 

گویا خط تولید سامسونگ به خوبی به فقدان سری گلکسی نوت عادت خواهد کرد، هرچند شاید برخی طرفداران هرگز نتوانند خاطرات خود با این سری را به راحتی فراموش کنند.

از خانواده گلکسی نوت سامسونگ استفاده کرده‌اید؟ تجربه خود را با سایر کاربران در بخش نظرات در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری