حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ به‌دنبال افزایش تولید سری گلکسی اس ۲۲ برای جبران تقاضای بالای آن است

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

کمبود تراشه برای هر شرکت فناوری در سرتاسر جهان مشکل‌ساز است و صرف‌نظر از بزرگی برند سامسونگ، کره جنوبی نیز باید از همین مسیر دشوار عبور کند. با توجه به اینکه در دو سال گذشته کمبود قطعات یک مشکل مداوم بوده، برای سامسونگ سخت است که دربرابر تقاضای بالا برای پرچمداران جدید خود، پاسخگو باشد. درهمین‌راستا، جدیدترین گزارش‌ها ادعا می‌کنند که سامسونگ درنظر دارد تا تولید سری گلکسی اس ۲۲ را تا ۲۰ درصد بیشتر از میزان پیش‌بینی‌شده قبلی، افزایش دهد.

افزایش تولید سری گلکسی اس ۲۲

گزارش منتشرشده اخیر توسط نشریه کره‌ای The Elec نشان می‌دهد که سامسونگ درحال کار بر روی افزایش تولید گوشی‌های سری Galaxy S22 تا ۲۰ درصد بیشتر از میزان تعیین‌شده قبلی است. این بدان معناست که این شرکت بیش از 30 میلیون گوشی هوشمند تولید خواهد کرد که شامل ۱۲ میلیون دستگاه از گلکسی اس ۲۲، ۸ میلیون دستگاه از گلکسی اس ۲۲ پلاس و ۱۰ میلیون دستگاه نیز از نسخه اولترا می‌باشد.

با نگاهی به این اعداد، به‌جرأت می‌توان گفت که سامسونگ فروش خوب گلکسی S22 را پیش‌بینی کرده است. بااین‌حال، ما هنوز مطمئن نیستیم که آیا این شرکت قادر به فروش 30 میلیون دستگاه از این سه‌گانه خواهد بود یا خیر. درحالی‌که نسخه‌های S22 و پلاس ازنظر داخلی نسبت به مدل‌های قبلی بروزرسانی‌های قابل‌توجهی را ارائه می‌کنند، طراحی آن‌ها تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است.

افزایش تولید سری گلکسی اس ۲۲

افزایش تولید سری گلکسی اس ۲۲

بااین‌حال، Galaxy S22 Ultra بدون‌شک گل سرسبد پرچمداران جدید بوده و با عدم‌افزایش قیمت نسبت به نسل پیشین و درعین‌حال بهره‌مندی از مشخصات و ویژگي‌های یک گوشی کامل به‌همراه قلم S Pen، قطعا با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه خواهد شد.

صرف‌نظر از این، چشم‌اندازهایی وجود دارد که فروش جهانی گوشی‌های هوشمند در سال جاری بهبود خواهد یافت. این مورد همراه با این واقعیت که S22 Ultra درواقع نوعی بازگشت به سری افسانه‌ای نوت است، باید به نفع سامسونگ باشد.

تامین کنندگان قطعات Samsung Electronics از نوامبر سال گذشته درحال تولید قطعات برای اولین دسته از سری Galaxy S22 هستند. درادامه اما، انتظار می‌رود طرح حجمی مدل‌ها بسته به واکنش اولیه بازار تغییر کند.

نظر شما پیرامون تلاش سامسونگ به‌منظور پاسخگویی به تقاضای بالای پرچمداران گلکسی اس ۲۲ و تصمیم به افزایش تولید این سری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Tanha122

https://youtu.be/5WsmCkZ80i4
تست شارژ دهی خانواده سانسونگ گلکسی اس ۲۲ در مقابل ایفون
شاید باورتون نشه ولی اس ۲۲ شارژ دهیش از ۱۳ پرو مکس بهتره

ramin123

ویدیوش فیکه
کانالش هم معتبر نیست
اصلا تو اون ویدیو s22 که قطعا و s22 plus به احتمال زیاد نیست، اگه به ارتفاع گوشی ها دقت کنید متوجه میشید. از اونجایی که جلوی گوشی ها تقریبا یکیه، نشون دادن پشت گوشی مهمه که این کار رو نمی کنه
دیگه انقدر اینا تابلو هستن که کاری به والپیپر های گوشی سامسونگ ندارم!!
آیفون 13 pro max هم اصن تو این مقایسه نبود به ناچش دقت کن
اصن بعید بدونم حتی خود s22 ultra هم واقعا باشه!!

ramin123

همین طور صفحه نمایش گوشی های سامسونگ به نظر خمیده میاد!!! که ازسری s21 به اینور فقط نسخه ی الترا اینجوری هست.
با توجه به کلیپی که تو تست باتری داره پخش میشه، احتمالا این تست برا گوشی های دیگه ست که این کانال اومده همون کلیپ رو با این عنوان داده بیرون!!

ramin123

https://youtu.be/OmzKPmSW1Bw
این اصل کلیپ بدون تقطیع که اصن مقایسه یه سری گوشی دیگست🤦‍♂️🤦‍♂️

Mahdi

زیاد پیج شناخته شده ای نیست ، حالا بزار پیجای معروف بزارن ببینیم

Tanha122

https://youtu.be/L7cAdjzOk9E
مقایسه دوربین اس ۲۲ الترا و ایفون ۱۳ پرو مکس
ایفون با خاک یکسان شد یعنی در این حد بهتون بگم ک اصلا در حد مقایسه با سامسونگ هم نیس

Mahdi

تو بحث عکاسی بنظرم حتی اس۲۱الترا هم از ۱۳پرومکس بهتر باشه ولی فیلمبرداری آیفون خیلی بهتره ، عکاسی بنظرم ترتیبش اینه اس۲۲الترا ، اس۲۱الترا ، پیکسل۶پرو ، آیفون۱۳پرومکس
امسال اپل تو بخش دوربین کم کاری کرد ولی باتری و پردازنده خیلی خوب عمل کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی