حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عبور فروش گوشی های تاشو سامسونگ از سری گلکسی نوت در اروپا

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | تحلیل بازار، سامسونگ

نمی‌توان انکار کرد که سامسونگ با گوشی‌های تاشو خود پیشرفت‌هایی در صنعت گوشی‌های هوشمند داشته است و درحالی‌که این دستگاه‌ها مناسب همه نیستند، سامسونگ برنامه‌ای برای توقف تولید آن‌ها در آینده نزدیک ندارد. سامسونگ به‌تازگی اعلام کرده است که گوشی های تاشو این شرکت توانسته‌اند فروش بیشتری از سری گلکسی نوت در اروپا داشته باشند.

عبور فروش گوشی های تاشو سامسونگ از سری گلکسی نوت

سری گلکسی نوت پس از عرضه گلکسی نوت 20 در سال 2020 به طرز غم‌انگیزی کنار گذاشته شد و درحالی‌که در آن زمان، سامسونگ صراحتاً بیان نکرد که دیگر برنامه‌ای برای عرضه نسل جدید این گوشی‌ها ندارد، تمامی شواهد گواه بر این موضوع بود. این شرکت سپس درکنار سری گلکسی اس، تمرکز خود را بر روی گوشی‌های تاشو خود آغاز کرد و با گلکسی اس 22 اولترا، این گوشی را به‌طور کامل جایگزین سری گلکسی نوت کرد و سری گلکسی زد فولد نیز پس از چند نسل شروع به دریافت قلم‌های S Pen کرد.

اگرچه این یک اتفاق ناگوار برای بسیاری از کاربران بود، اما به‌نظر می‌رسد که سامسونگ از آن سود زیادی برده است زیرا این شرکت اکنون اعلام کرده است که گوشی‌های تاشو موفق شده‌اند از کل فروش سری گلکسی نوت در اروپا پیشی بگیرند. این شرکت آمارها را فقط برای اروپا به اشتراک گذاشت و حتی اطلاعات بیشتری ارائه نکرد.

عبور فروش گوشی های تاشو سامسونگ از سری گلکسی نوت

عبور فروش گوشی های تاشو سامسونگ از سری گلکسی نوت

بنجامین براون، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ اروپا، در نمایشگاه IFA 2023 در برلین بیان داشت:

«آخرین گوشی‌های تاشو ما فوق‌العاده سریع فروخته می‌شوند. درواقع، فروش سالانه دستگاه‌های تاشو ما از سری Note در اروپا فراتر رفته است.»

این یک دستاورد بزرگ برای تیم سامسونگ موبایل است، زیرا درکنار میزان فروش، میانگین قیمت گوشی‌های تاشو نیز بیشتر از گلکسی نوت است. به‌نظر می رسد انتظارات سامسونگ با فروش Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 به خوبی هماهنگ شده است. گزارش های اخیر همچنین فروش بهتر گلکسی فولدهای جدید را در بازارهای دیگر تأیید می‌کند. به‌عنوان‌مثال در هند، سامسونگ افزایش 70 درصدی در پیش‌فروش گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 ثبت کرده است.

تعجب نمی‌کنیم که سامسونگ توانسته است تعداد زیادی گوشی تاشو در اروپا بفروشد. در هر صورت، امیدواریم که همین امر برای مناطق دیگر نیز صدق کند؛ زیرا، گوشی‌های تاشو آینده تلفن‌های همراه هستند.

نظر شما درباره عبور فروش گوشی های تاشو سامسونگ از سری گلکسی نوت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی