حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ رسما برند گلکسی نوت خود را برای همیشه کنار گذاشت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | MWC، سامسونگ

نمی‌دانم این بار چندمی‌ست که این خبر را می‌شنوید؛ از حدود یک سال گذشته تا همین دو هفته اخیر، به‌کررات شایعه و تایید رسمی عدم عرضه دستگاه جدیدی از خانواده گلکسی نوت سامسونگ اعلام شده است. این آخری را اما، شاید بتوان تیر پایانی بر پیکر بی‌جان گلکسی نوت و میخ نهایی بر تابوت این سری از گوشی‌های هوشمند سامسونگ برشمرد؛ چراکه رده‌بالاترین مقام این شرکت، مدیرعامل، این خبر را به‌صورت رسمی در رویداد MWC 2022 تأیید کرده است.

پایان سری گلکسی نوت سامسونگ

طی مصاحبه‌ی وب‌سایت Dailian.co.kr با رئیس بخش موبایل سامسونگ، Roh Tae-moon، در MWC 2022، از سرنوشت برند Galaxy Note این شرکت سوال پرسیده شد. Tae-moon ضمن تاکید بر عدم عرضه سری جدید گلکسی نوت، به‌وضوح بیان کرد که در آینده، ویژگی‌ها و فرم طراحی گلکسی نوت در مدل اولترا سری گلکسی اس که برای اولین بار با Galaxy S22 Ultra عرضه شد، ادامه خواهد یافت.

 گلکسی نوت… با نام اولترا ارائه خواهد شد.

این اصلاً جای تعجب ندارد، زیرا Galaxy S22 Ultra به معنای واقعی کلمه یک گوشی گلکسی نوت می‌باشد که فقط نام رسمی نوت بر روی آن قرار داده نشده است. این گوشی ظاهر، حس در دست گرفتن و ویژگی‌های یک گلکسی نوت را دارد و ازنظر طراحی کلی و شاسی بدنه، درحقیقت همان گلکسی نوت 20 اولترا دو سال گذشته است. بااین‌حال، همان‌طور که در بررسی‌های زیادی از اس 22 اولترا به آن اشاره شده است، تقریباً مایه شرمساری‌ست که این گوشی را Galaxy S بنامیم، زیرا مشابه هیچ‌کدام از دو عضو دیگری S22 یعنی گلکسی S22 و +S22 نبوده و جایگاه آن به این سری تعلق ندارد.

پایان سری گلکسی نوت سامسونگ

پایان سری گلکسی نوت سامسونگ

بر اساس بیانیه مختصر Tae-moon، به‌راحتی می‌توان فرض کرد که این الگو در مدل‌های اولترا آینده گلکسی اس نیز ادامه خواهد یافت. همچنین فراتر از S22 Ultra، به‌نظر می‌رسد سامسونگ برنامه‌هایی برای حفظ میراث نوت در نسل‌های بعدی نیز دارد، زیرا شایعه شده است که برای Galaxy Z Fold 4 آینده نیز، یک اسلات اختصاصی S Pen به‌منظور تعبیه قلم در داخل آن درنظر گرفته شده است.

به‌هرحال، امروز، غول کره‌ای بالاخره و به‌طور کامل برند گلکسی نوت را برای همیشه از سبد گوشی‌های هوشمند خود حذف کرد.

نظر شما پیرامون پایان سری گلکسی نوت سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی