حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ادامه خانواده گلکسی نوت سامسونگ در سری اس اولترا

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

با پشتیبانی گلکسی اس ۲۱ اولترا از S Pen و عدم ارایه خانواده گلکسی نوت در سال ۲۰۲۱ و پس از آن با ارایه گلکسی اس ۲۲ اولترا با S Pen داخلی و طراحی مشابه گلکسی نوت و عدم وجود شایعات عضو جدید خانواده گلکسی نوت در سال ۲۰۲۲، کاملا مطمئن شدیم که دیگر خبری از Galaxy Note نخواهد بود. با این وجود موضع رسمی از سوی Samsung وجود نداشت. امروز با اظهار نظر رسمی این شرکت، ادامه خانواده گلکسی نوت سامسونگ در سری اس اولترا خواهد بود.

ادامه خانواده گلکسی نوت سامسونگ

طبق توییتی که امروز ice universe منتشر کرده است، نقل قول او از TM Roh مدیر سامسونگ الکترونیکس به ما می گوید:

“از امسال، گلکسی نوت به صورت هر ساله در قالب یک عضو از اس اولترا ارایه می شود”

ادغام خانواده گلکسی نوت و اس

ادغام خانواده گلکسی نوت و اس

پیش از این و با تغییراتی که بالاتر گفته شد، تقریبا همه کاربران این تغییر را در ذهن خود متصور بودند. برای شفاف‌سازی عموم کاربران اما حالا یک اظهار نظر رسمی از سوی سامسونگ داریم.

با پشتیبانی از S Pen در پرچمدار سری S و سری Z و یکپارچه سازی رابط کاربری سامسونگ در دستگاه‌های مختلف که عموم امکانات سری نوت را در محصولات دیگر هم ارایه می کند، دیگر نیازی به تحقیق و توسعه، تولید و بازیابی هزینه‌بر یک خانواده پرچمدار وجود نداشت.

به خصوص حالا که معرفی نیمه دوم سال سامسونگ (نیمه دوم سال میلادی، نیمه اول سال شمسی) به خانواده Galaxy Z یعنی محصولات تاشوی آن ها اختصاص پیدا کرده است و خانواده Galaxy S نیز خود ۳ عضو دارد، متاسفانه گلکسی نوت دیگر نمی توانست دلیل محکمی برای حضور در بازار داشته باشد.

تظر شما چیست؟ فکر می کنید این تغییر برای کاربران قابل پذیرش باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)