حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش گلکسی اس 22 اولترا رکورد فروش تمامی مدل‌های گلکسی نوت را شکست

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تحلیل بازار، سامسونگ


قدرتمندترین گوشی هوشمند فعلی سامسونگ، Galaxy S22 Ultra، تاکنون توانسته کاری انجام دهد که دستگاه‌های قبلی این شرکت با S Pen از انجام آن ناتوان بودند. بله، طبق یک گزارش جدید، گلکسی اس 22 اولترا رکورد فروش تمامی مدل‌های گلکسی نوت را شکسته و به‌عنوان یکی از موفق‌ترین دستگاه‌های نوت سامسونگ در سال‌های اخیر شناخته شده است؛ اگرچه نام رسمی نوت را با خود به‌همراه ندارد.

رکورد فروش گلکسی اس 22 اولترا

طبق یک گزارش جدید ازطریق Weibo، سامسونگ توانسته است در مدت‌زمان عرضه گلکسی اس 22 اولترا، به فروش نزدیک به 11 میلیون دستگاه از این گوشی دست یابد که از فروش سالانه تمامی مدل‌های گلکسی نوت در سال‌های اخیر پیشی گرفته است.

فروش گوشی‌های پرچمدار گلکسی نوت سامسونگ برای سال‌ها کاهش یافته بود تا اینکه این شرکت تصمیم گرفت این مدل را برای همیشه کنار گذاشته و قلم S Pen را به Galaxy S22 Ultra منتقل کند. حال، حداقل تابه‌اینجای کار، این تصمیم کاملاً سودمند بوده است.

به‌عنوان‌مثال، گلکسی نوت 8 فروش سالیانه 10.3 میلیون دستگاه را به‌ثبت رساند. فروش سالانه گلکسی نوت 9 نیز به 9.6 میلیون رسید، درحالی‌که گلکسی نوت 10 و نوت 20 به‌ترتیب به فروش سالانه 9.5 و 7.5 میلیون را داشتند.

رکورد فروش گلکسی اس 22 اولترا

رکورد فروش گلکسی اس 22 اولترا

اکنون، گلکسی اس 22 اولترا تنها نیم سال است که وارد بازار شده و تا زمانی که دستگاه یک ساله شود، حتی این رکورد را می‌تواند بهبود نیز ببخشد. بااین‌حال، طبق برآوردها، سامسونگ ممکن است در سال اول عرضه، مقدار کمتری از وضعیت حال‌حاضر را به فروش برساند.

گلکسی اس 22 اولترا موفق‌ترین گوشی اندرویدی امسال است و افزایش تقاضای زیادی که پس از نابودی سری گلکسی نوت در سال گذشته به جا مانده بود، به آن کمک زیادی کرد. دارندگان گلکسی نوت 20 که به دنبال ارتقای دوساله هستند نیز به سمت گلکسی اس 22 اولترا گرایش پیدا کرده‌اند.

درمجموع، به‌نظر می‌رسد عوامل زیادی به‌نفع گلکسی اس 22 اولترا کار می‌کنند و اگر شرایط در همین مسیر ادامه پیدا کند، جانشین معنوی سری گلکسی نوت می‌تواند رکوردهای فروش جدیدی را در رده دستگاه‌های دارای قلم سامسونگ بشکند و از آن پیشی بگیرد.

دیدگاه شما پیرامون رکورد فروش گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی