حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی Note 22 Ultra و S22 Pro نامگذاری جدید سامسونگ برای پرچمداران سری اس ۲۲ خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پیش از این، اطلاعات گوناگون را با هم مرور کردیم که به چشم‌انداز مبهم سامسونگ برای عرضه یک دستگاه جدید از سری گلکسی نوت در سال آینده اشاره داشت. کمی بعد اما، رندرهای گوشی هوشمندی که تصور می‌شد Galaxy S22 Ultra آینده سامسونگ باشد، با اسلات اختصاصی S-Pen منتشر شد. همچنین طبق شایعه‌ای، عنوان شد که این دستگاه قرار است به‌عنوان جایگزین گلکسی نوت معرفی شود. حال، آخرین شنیده‌ها، تمامی گفته‌های پیشین را کنار زده و بیان می‌کند که گلکسی Note 22 Ultra و S22 Pro به‌ترتیب، نامگذاری جدید سامسونگ برای جانشینان گلکسی S21 Ultra و +S21 می‌باشد.

گلکسی Note 22 Ultra و S22 Pro به‌ترتیب به‌عنوان جانشینان گلکسی S21 Ultra و +S21 معرفی می‌شوند

افشاگر توییتری با نام کاربری Chunvn8888، اخیرا ادعا کرده است که سامسونگ قصد دارد امسال اوضاع را کمی تغییر دهد به‌طوری‌که، Galaxy S22 با همان نامی که پیش از این نیز انتظار می‌رفت، معرفی خواهد شد؛ درحالی‌که +Galaxy S22 با عنوان جدید خود، به Galaxy S22 Pro تغییر نام می‌دهد. این امر درنهایت باعث می‌شود تا رده‌بالاترین دستگاه این سری، معروف به Galaxy S22 Ultra، به‌عنوان گلکسی Note 22 Ultra از سوی سامسونگ عرضه شود.

به‌طور خلاصه‌، نام تجاری جدید شایعه‌شده برای پرچمداران آینده گلکسی S22 سامسونگ به شرح زیر است:

Galaxy S22
Galaxy S22 Pro (که درحال‌حاضر با نام +Galaxy S22 شناخته می‌شود)
Galaxy Note 22 Ultra (که درحال‌حاضر با نام Galaxy S22 Ultra شناخته می‌شود)

این اطلاعات موارد زیادی را به‌صورت شک‌وشبهه ایجاد می‌کند. برای شروع، اگر واقعاً Galaxy S22 Ultra قرار است با نام Galaxy Note 22 Ultra عرضه شود، چرا در هیچ جای دیگری اشاره‌ای به آن نشده است؟ آیا این مورد تصمیم لحظه آخری سامسونگ بوده که باعث تعجب همگان نیز شده و یا تنها سو‌‌ء برداشتی بین افشاگر و منبعی که وی از او اطلاعات را دریافت کرده است، می‌باشد!

گلکسی Note 22 Ultra به‌عنوان جانشین S21 Ultra

گلکسی Note 22 Ultra به‌عنوان جانشین S21 Ultra

ثانیاً، نام Galaxy Note 22 Ultra ناخودآگاه این ذهنیت را ایجاد می‌کند که احتمالا یک Galaxy Note 22 معمولی نیز وجود دارد. بعید است که سامسونگ به‌طور همزمان چهار گوشی هوشمند از دو سری متفاوت را عرضه کند، به‌خصوص که هنوز مشکلات پیرامون کمبود جهانی تراشه نیز برطرف نشده است. شاید “گلکسی نوت 22 اولترا” تنها یک نام باشد که کارکنان سامسونگ در داخل شرکت، از آن برای اشاره به گلکسی اس 22 اولترا استفاده می‌کنند.

آنچه با انتشار هر جزئياتی به‌صورت جداگانه واضح‌تر می‌شود، اینست که بعید به‌نظر می‌رسد سامسونگ در آینده دستگاه جداگانه‌ای را تحت عنوان گلکسی نوت، مشابه نسل‌های پیشین این سری معرفی کند. در عوض، گلکسی اس و گلکسی نوت در یک خانواده تازه از پرچمداران این شرکت و با نامگذاری جدید ادغام خواهند شد.

شایعات درباره چنین اقدامی سال‌هاست که به‌گوش می‌رسد. یکی از این موارد که به سال 2019 نیز برمی‌گردد، بیان می‌کرد که سامسونگ این دو دسته از گوشی‌های رده‌بالای خود را به‌صورت یک سری واحد درآورده و آن را باعنوان “Galaxy One” عرضه خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که استفاده از این نام، از گزینه‌های روی میز سامسونگ کنار گذاشته شده است، اما ایده کلی ادغام این دو محصول کماکان پابرجاست.

درنهایت هیچ یک از این موارد نباید اهمیت زیادی داشته باشند؛ چراکه سامسونگ قصد دارد با ارائه سخت‌افزار و همچنین قلم S Pen در رده‌بالاترین گوشی پرچمدار آینده خود، برای این دستگاه سنگ تمام گذاشته و برای طرفداران گلکسی نوت محصولی را عرضه کند که از زمان انتشار خبر رسمی عدم معرفی گلکسی نوت ۲۱ در سال جاری، انتظار آن را می‌کشیدند.

آیا علاقه به سری Galaxy Note سامسونگ از روی کاربردی بودن است یا احساس؟

نظر شما چیست؟‌ آیا سامسونگ نامگذاری گوشی‌های آینده سری گلکسی اس خود را تغییر داده و یکی از آنان را به پیشوند نوت مزین می‌کند؟ درصورت تحقق این مورد، شما تصمیم سامسونگ پیرامون استراتژي جدید خود و آینده گوشی های این شرکت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

من که والله گوزپیچ شدم🤷🏻‍♂️😐

Mohammadr
AŁɪ

هن؟😐

mehpsa

قشنگ دو سال از اپل جلو تره، آفرین بر سامسونگ که همیشه در حال اضافه کردن به محصول و کم کردن از قیمته (بر عکس اپل که به بهانه محیط زیست همش از گوشیش حذف می‌کنه و قیمت رو زیاد تر می‌کنه ،در حالی که مخالف اصلی یکسان سازی کابل ها یکسان هست)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی