حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کلیدی سری ردمی K50 فاش شد؛ سه مدل با سه تراشه متفاوت

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | ردمی، شایعات

شایعات بسیاری درباره سری ردمی کی ۵۰ شیائومی وجود دارند. چندی پیش علاوه بر مشخصات Redmi K50 Gaming Edition، طراحی این سری نیز لو رفت. هم اکنون مشخصات کلیدی سه مدل سری ردمی K50 به صورت یکجا فاش شده است.

تمام مدل های سری ردمی K50 از سنسور اثرانگشت خازنی برخوردارند

ابتدا به سراغ نسخه گیمینگ ردمی کی ۵۰ می‌رویم. این تلفن هوشمند از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی (احتمالا با رفرش ریت ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتز) بهره می‌برد. این مدل به قدرتمندترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز خواهد شد. باتری این تلفن هوشمند گیمینگ ظرفیت ۴,۷۰۰ میلی آمپری داشته و خوشبختانه از شارژ سریع ۱۲۰ واتی شیائومی نیز برخوردار است. با آنکه انتظار می‌رود این دستگاه از صفحه نمایش OLED بهره ببرد، اما گزارش های اخیر ادعا می‌کنند که سنسور اثرانگشت Redmi K50 Gaming بر روی دکمه پاور تعبیه خواهد شد.

مشخصات سری ردمی K50

 

مطابق با گزارش EqualLeaks، سری ردمی کی ۵۰ شیائومی شامل سه مدل خواهد بود. قدرتمندترین نسخه این سری همان ردمی K50 Gaming Edition است که در ابتدا به مشخصات آن اشاره کردیم. به جز این دستگاه، دو مدل دیگر با نام های ردمی K50 Pro و ردمی K50 وجود خواهد داشت. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره نسخه استاندارد سری ردمی کی ۵۰ و نسخه پرو در دست نیست.

با این وجود اما می‌دانیم که نسخه پرو از تراشه پرچمدار دیمنسیتی ۹۰۰۰ برخوردار است. این تراشه قابلیت رقابت با چیپست پرچمدار کوالکام را دارد. اما در برخی از بخش ها مانند GPU کمی ضعیف تر ظاهر می‌شود. ردمی کی ۵۰ پرو نیز مانند نسخه گیمینگ از سنسور اثرانگشت خازنی موجود بر روی دکمه پاور استفاده می‌کند.

تراشه Dimensity 9000

به سراغ Redmi K50 می‌رویم. این گوشی احتمالا قیمت ارزان تری نسبت به دو برادر بزرگ تر خود خواهد داشت. ردمی کی ۵۰ مانند شیائومی ۱۲ ایکس از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد. این تراشه نسبت به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و دیمنسیتی ۹۰۰۰ عملکرد ضعیف تری دارد، اما همچنان برای کار های روزانه و حتی گیمینگ به اندازه کافی قدرتمند است. به جز تراشه به کار رفته در Redmi K50، می‌دانیم که سنسور اثر انگشت این دستگاه نیز بر روی دکمه پاور قرار خواهد گرفت.

نسخه گیمینگ Redmi K50 شیائومی با شارژر ۱۲۰ وات دیده شد

با توجه به مشخصات فاش شده سری ردمی K50، نظر شما درباره این سری از گوشی های هوشمند شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اولش میگفتید نسخه پایه با دیمن ۸۰۰۰ عرضه میشه الان شد اسنپ ۸۷۰؟

Mahdi

سرگیجه گرفتم الان k50proپردازندش چیه یه بار میگن اسنپدراگون۸نسل۱ یه بار مدیاتک۹۰۰۰😑😑بعد k50همون پردازنده نسل قبله

david2arc

به نظر همین طور میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی