حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا ردمی K40S همراه با سری K50 معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

اگر به خاطر داشته باشید، شایعات زیادی ادعا می‌کردند که ردمی K40S شیائومی در پاییز ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. این اتفاق هرگز رخ نداد و در نهایت اواخر پاییز خبر از آن رسید که این گوشی کنسل شده است. هم اکنون اما افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، ادعا می‌کند که این نسخه ارتقاء یافته ردمی کی ۴۰ فردا در هفدهم مارس (بیست و ششم اسفند) در مراسم معرفی سری ردمی K50، رونمایی خواهد شد.

ردمی K40S به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز خواهد بود

به گفته وی بر خلاف آنچه انتظار می‌رفت خبری از نسخه پرو پلاس نبوده و فردا گوشی های هوشمند Redmi K50، Redmi K50 Pro و Redmi K40S معرفی خواهند شد. همان‌طور که اشاره شد، ردمی کی ۴۰ اس برای پاییز ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده بود. و به طور رسمی مشخص نیست که چه علتی باعث چنین تاخیر طولانی در معرفی و عرضه این دستگاه شده است.

Redmi K40 Gaming Edition

انتشار داریم که ردمی K40S به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی (سنسور سونی IMX582) مجهز شود. این گوشی هوشمند به احتمال زیاد نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ تأمین خواهد کرد. این دستگاه در بخش صفحه نمایش نیز قدرتمند ظاهر شده و به یک نمایشگر AMOLED E4 سامسونگ مجهز می‌شود. گزارش وب‌سایت GizChina ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند در دو نسخه با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل تهیه خواهد بود. یک باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز برای ردمی کی ۴۰ اس در نظر گرفته شده است.

Redmi K40 Pro

ردمی K50 دارای تراشه Dimensity 8100، صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن QHD+،  باتری ۵,۵۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی برخوردار خواهد بود. این گوشی هوشمند نیز در دو نسخه با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و  ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود.

ردمی K50 Pro از تراشه Dimensity 9000، باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۱۲۰ وات بهره می‌برد. این دستگاه نیز به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED با رزولوشن QHD+ مجهز خواهد شد. متاسفانه بر خلاف ردمی K40S، به سازنده نمایشگر این مدل اشاره ای نشده است. دو گزینه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی به همراه سه حافظه داخلی ۱۲۸, ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی برای کی ۵۰ پرو در نظر گرفته شده است. سنسور اصلی این گوشی پرچمدار نیز رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت.

ظرفیت شارژر و باتری و رنگ های جدید خانواده ردمی K50 تایید شد: به رنگ ترنجی!

دسامبر گذشته، گوشی های هوشمند شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و ​​همچنین شیائومی 12 ایکس در چین معرفی شدند. و روز گذشته عرضه این دستگاه ها در بازارهای بین المللی صورت گرفت. این تلفن های هوشمند در اروپا، آسیای جنوب شرقی، آفریقا، آمریکای لاتین و سایر مناطق در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

نظر شما درباره این اقدام شیائومی چیست؟ آیا کمبود جهانی تراشه باعث تأخیر در رونمایی ردمی کی ۴۰ اس شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی