حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های احتمالی Redmi K50 را در ترنجی ببینید: مشکی ،طلایی، آبی و سفید

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی، شایعات

ردمی قرار بود رنگ های Redmi K50 را سه روز دیگر یعنی پنجشنبه 26 اسفند ماه 1400 در چین به نمایش بگذارد. اما اخبار جدید چهار رنگ این دستگاه را افشا کرد. در اوایل این هفته، این شرکت طراحی خیره‌ کننده یکی از دستگاه‌ های سری Redmi K50 خود را با ماژول دوربین باز طراحی‌ شده نشان داد. ردمی این دستگاه را در رنگ مشکی مات، که این شرکت آن را «مشکی پر» می‌نامد، به نمایش گذاشت.

با این حال، گوشی‌ های هوشمند معمولاً تنها با یک گزینه رنگی عرضه نمی‌شوند و گزینه‌ های رنگی بیشتری نیز در مراسم رونمایی معرفی می‌شوند. بنابراین به نظر می‌رسد اطلاعات جدیدی که به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است، تایید می‌کند که Redmi K50 در مجموع در 4 رنگ مشکی، آبی، طلایی و سفید عرضه خواهد شد.

منبع می‌گوید این خبر را یک افشاگر هندی در توییتر منتشر کرده است. رنگ مشکی را خود ردمی در تیزری به نمایش گذاشت و تایید کرد. اما این افشاگر 3 گزینه رنگ دیگر را از طریق یک توییت برای ما فاش کرده است.

رنگ های احتمالی Redmi K50 را ببينيد

رنگ های Redmi K50

بنا به اطلاعات افشا شده این رنگ ها مشکی مات، سفید مات، آبی رنگین کمان و طلایی خواهند بود.

سری Redmi K50 در رنگ طلایی ظاهری با طراوت دارد در فضای اندروید خاص است زیرا تعداد کمی از پرچمداران اندرویدی 2022 دارای رنگ تماماً طلایی هستند. در واقع در حال فکر کردن هستم و تنها دستگاه دیگری که به ذهن من می‌رسد، سری طلایی هوآوی P50 است که سال گذشته عرضه شد.

رنگ طلایی Redmi K50

رنگ طلایی Redmi K50

سری Redmi K50 در رنگ آبی شبیه به آبی روشن مات شیائومی 12 است. البته برای رنگ آبی شیائومی 12 باید بیشتر بپردازید!

رنگ آبی Redmi K50

رنگ آبی Redmi K50

سری Redmi K50 در رنگ سفید شباهت زیادی به سری Redmi K40 ،Poco F3 و Mi 11X سال گذشته با بدنه مات سفید دارد.

رنگ سفید Redmi K50

رنگ سفید Redmi K50

با این حال، افاشای 3 رنگ دیگر را با کمی شیطنت تصور کنید. زیرا این رندر های فاش شده شباهت عجیبی به تیزر رسمی رنگ مشکی Redmi K50 که توسط خود ردمی منتشر شده بود دارند!

 

خانواده ردمی کی 50 قدرتمند‌تر از همیشه

ظاهر تنها عامل تعیین کننده هنگام خرید یک گوشی هوشمند نیست و ردمی این موضوع را می‌داند. این شرکت به خوبی می داند که Redmi K50 نیاز به عملکرد پیشرو در صنعت نیز دارد. بنابراین با پردازنده های مدیاتک دیمنسیتی 8100 و 9000 خانواده ردمی K50 را قدرتمند تر از همیشه عرضه خواهد کرد.

بنچمارک‌ های رسمی Antutu قبلاً نشان داده‌اند که یکی از دستگاه‌ های معرفی نشده سری Redmi K50 که مجهز به  پردازنده دیمنسیتی 9000 است رسماً از آستانه 1 میلیون امتیاز عبور کرده و اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 و اگزینوس 2200 را پشت سر گذاشته است.

ردمی همچنین اشاره کرد که Redmi K50 دارای مشخصات دوربین رقابتی حتی در سطح پرچمداران رقیب بالاتر از محدوده قیمت خود است. رونمایی از سری Redmi K50 این پنجشنبه انجام می شود و برای این رویداد حتما با ترنجی همراه باشید.

 

منتظر رونمایی از سری ردمی K50 هستید؟ اگر این رنگ های Redmi K50 درست باشند، بهترین آنها را کدام رنگ می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

اقای عطایی

نمایشگر K50 پرو در دیسپلی مت رکورد شکنی کرده 😁

بیشترین روشنایی 1600 نیت نوری
کمترین روشنایی ۱.۶ نیت نوری 🏅

https://xiaomiui.net/k50-pro-display-features-have-been-revealed-12941/

درضمن رنگ های منتشر شده پوستر تبلیغاتی بالا همگی فیک هستند و همین سایت عکس ها رنگ های رسمی K50 منتشر کرده کادر دوربین یک دست مشکی هست 💯

سینا عطایی

سلام

همزمان با کامنتتون مطلبش منتشر شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری