حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه گیمینگ Redmi K50 شیائومی با شارژر ۱۲۰ وات دیده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات، شیائومی

انتظار می رود برند مستقل ردمی به زودی سری Redmi K50 را با یک نسخه مخصوص گیمینگ عرضه کند. Redmi K50 Gaming Edition اکنون توسط 3C چین تایید شده است که به ما سرنخی درباره سرعت شارژ را می دهد. در حقیقت نسخه گیمینگ Redmi K50 شیائومی با شارژر ۱۲۰ وات دیده شده است که سرعت شارژر عالی خواهد بود.

نسخه گیمینگ Redmi K50

تاییدیه 3C چین برای نسخه گیمینگ Redmi K50

تاییدیه 3C چین برای نسخه گیمینگ Redmi K50

گواهی 3C نشان می دهد که این دستگاه با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی عرضه می شود. آداپتور شارژر دارای شماره مدل 21121210C است. طبق معمول، لیست 3C هیچ جزئیات دیگری را در مورد دستگاه فاش نمی کند. با این حال، یک منبع قابل اعتماد دیگر تأیید کرد که این دستگاه با پشتیبانی از شارژ فوق سریع 120 واتی عرضه خواهد شد.

شارژر ۱۲۰ وات منتسب به ردمی K50 نسخه گیمینگ

شارژر ۱۲۰ وات منتسب به ردمی K50 نسخه گیمینگ

همچنین تایید شد که گوشی هوشمند گیمینگ پرچمدار احتمالاً از چیپست مدیاتک Dimensity 9000 بهره می برد که از فرآیند 4 نانومتری TSMC و معماری Armv9 استفاده می کند. این چیپست دارای یک هسته بزرگ Cortex-X2 با عملکرد بالا است. همچنین از یک پردازنده سیگنال تصویر 18 بیتی HDR-ISP استفاده می‌کند که سه دوربین را قادر می‌سازد همزمان با مصرف انرژی کم، ویدیوهای HDR ضبط کنند.

همانطور که از نام Redmi K50 Gaming Edition مشخص است، قرار است بر عملکرد بهینه سازی بازی متمرکز شود. انتظار می رود این دستگاه از یک سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی استفاده کند. این نمایشگر توسط یک لایه شیشه محافظ Corning Gorilla Victus پوشیده می شود. از نظر طراحی، انتظار می‌رود این گوشی شبیه به نسخه گیمینگ Redmi K40 باشد و دو دکمه پاپ‌آپ روی لبه را در قاب سمت راست حفظ کند. علاوه بر این، انتظار می رود این گوشی با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 به صورت پیش فرض ارایه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده ردمی K50 هستید؟ برای شارژر ۱۲۰ وات چقدر می توانید انتخاب خود را تغییر دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)