حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت شارژر و باتری و رنگ های جدید خانواده ردمی K50 تایید شد: به رنگ ترنجی!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

پس از عرضه گوشی هوشمند Redmi K50 Gaming Edition، ردمی اکنون در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های دیگر خانواده ردمی K50 است. این شرکت رویدادی را در 26 اسفند ماه 1400 برنامه ریزی کرده است. اما طبق سنت معرفی های شیائومی، ردمی نیز گاهی پیش از معرفی گوشی های خود، شخصاً به افشای روزانه بخشی از اطلاعات آنها می‌پردازد. طبق همین روال، در جدیدترین اخبار این شرکت دو روز پیش از معرفی رسمی به بخش باتری و شارژر این دستگاه ها پرداخته است. ما همچنین در افشای دیگر دو رنگ جدید از خانواده ردمی K50 را دیدیم. نقره‌ای و سبز آبی یا به عبارت آشناتر ترنجی طور! 😎. بیایید در ترنجی نگاهی به جزئیات جدید افشا شده از سری ردمی K50 بپردازیم. 

تنها چند روز مانده به مراسم رسمی معرفی، ردمی شروع به معرفی برخی از ویژگی های کلیدی گوشی های هوشمند آینده از طریق تیزر کرده است و در جدیدترین آنها، این شرکت جزئیاتی در مورد ظرفیت باتری و سرعت شارژ به اشتراک گذاشته است.

جدیدترین تیزر منتشر شده توسط ردمی نشان می‌دهد که گوشی‌ های هوشمند سری K50 با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی ارائه می‌شوند و همچنین از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کنند.

قابل ذکر است که Redmi K50 Gaming Edition نیز با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی عرضه می شود اما باتری 4700 میلی آمپر ساعتی دارد. این شرکت همچنین ادعا کرده بود که می تواند Redmi K50 Gaming Edition را در عرض 17 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

رنگ ها و مشخصات جدید خانواده ردمی K50 را در ترنجی ببینید

سرعت شارژ سایر اعضای خانواده ردمی K50 چطور است؟

بله ردمی جزئیات بیشتری را با شما کاربران عزیز ترنجی به اشتراک گذاشته است که بیان می‌دارند که به لطف استفاده از تراشه اختصاصی شارژ Surge P1 در خانواده ردمی K50، این گوشی ها به باتری تک سلولی 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز هستند که تا حد قابل توجهی کوچک تر از باتری های دو سلولی است. در بخش سرعت اما این شرکت می‌گوید شارژر 120 واتی ردمی کی 50 (احتمالا پرو پلاس) می‌تواند در مدت زمان 19 دقیقه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این دستگاه را به طور کامل پر کند.

رنگ ها و مشخصات جدید خانواده ردمی K50 را در ترنجی ببینید

ضخامت قابل قبول به لطف تراشه Surge P1 و باتری تک سلولی

ردمی می‌گوید به لطف استفاده از تراشه اختصاصی شیائومی در بخش شارژ سری ردمی کی 50، توانسته است از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تک سلولی بهره بگیرد. اگر پیگیر اخبار ترنجی باشید، احتمالا میدانید که باتری های تک سلولی مزیت باریک‌تر بودن را نسبت به باتری های دوگانه دارند. بنابراین ردمی اشاره می‌کند که با وجود باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی و تمام تجهیزات شارژر 120 واتی در درون گوشی، ردمی K50 ضخامتی معادل 8.48 میلی‌متر دارد که برای این مشخصات یک ضخامت خوب محسوب می‌شود.

همچنین ردمی برای مهار دمای ردمی K50 در هر نوع استفاده، وعده یک خنک کننده بزرگ 3950 میلی متر مربعی را داده است. امروز در ادامه اخبار دو رنگ جدید ردمی K50 را نیز داشتیم که نقره‌ای و سبز آبی بوده‌اند. با وجود این دو رنگ، رنگ های تایید خانواده ردمی K50 سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سبز آبی خواهند بود. در تصویر زیر رنگ نقره‌ای این سری را می‌بینید.

رنگ نقره‌ای خانواده ردمی K50

رنگ نقره‌ای خانواده ردمی K50

اخیراً برند ردمی تایید کرده است که گوشی‌ های سری Redmi K50 دارای نمایشگری از سامسونگ با پشتیبانی از وضوح صفحه نمایش 2K هستند. ادعا می شود که تراکم پیکسلی آن 526ppi است و از چندین تنظیم پیشرفته پشتیبانی می کند. این نمایشگر توانسته است امتیاز A+ را در دیسپلی میت بدست آورد.

تاکنون تیزر ها تایید کرده اند که گوشی های سری Redmi K50 با دو بلندگوی استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos و Hi-Res Double Gold عرضه خواهند شد. در بخش ارتباطات اما ردمی قابلیت GPS دو فرکانسه، NFC، IR blaster و Wi-Fi 6 را دارد و گفته می‌شود اولین دستگاهی در صنعت است که از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند.

کمتر از یک هفته دیگر خانواده ردمی کی 50 دارای سه مدل جدید خواهد بود که تمامی مدل ها با پردازنده های مختلف پرچمدار عرضه خواهند شد. عضو ابتدایی این خانواده با نام ردمی کی 50 از اسنپدراگون 870، عضو میانی به نام کی 50 پرو از دیمنسیتی 8100 و مجهز ترین عضو خانواده ردمی کی‌ ‌50 پرو پلاس نام میگیرد و از دیمنسیتی 9000 استفاده خواهد کرد. در جایگاه مقایسه شما کاربران عزیز ترنجی می‌دانید که تراشه دیمنسیتی 8100 از اسنپدراگون 888 پیشی می گیرد و تراشه دیمنسیتی 9000 از اسنپدراگون 8 نسل 1 برتر خواهد بود.

 

برای اطلاع از مشخصات کامل، ویژگی ها، قیمت و جزئیات دسترسی در بازار جهانی، باید دو روز دیگر برای رویداد رسمی معرفی منتظر بمانیم. مشخصات سری ردمی کی 50 را تا اینجا چطور ارزیابی می‌کنید؟ 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری