حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات ردمی K50 Gaming Edition بار دیگر لو رفت!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، شایعات

در هفته های اخیر دو دستگاه ردمی با شماره مدل 2201116SC و 21121210C توسط گواهی 3C چین تایید شده اند. طبق گفته‌های Panda is Bald، مدل 2201116SC به عنوان Redmi K50 معرفی خواهد شد. در حالی که 21121210C با نام ردمی K50 Gaming Edition به دست کاربران خواهد رسید. هم اکنون، افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، مشخصات بیشتری از نسخه گیمینگ ردمی کی ۵۰ را فاش کرده است.

ردمی K50 Gaming Edition به قدرتمندترین تراشه کوالکام مجهز خواهد بود

اخیرا ردمی فاش شده است که یکی از گوشی های سری ردمی K50 به اسنپدراگون ۸ نسل ۱، باتری ۴,۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۲۰ واتی مجهز خواهد شد. ادعا می‌شود این مشخصات در حقیقت متعلق به مدل e-Sport Edition (یا همان K50 Gaming Edition) هستند.

وب‌سایت GizmoChina با استناد به گزارش Digital Chat Station ادعا می‌‌کند که تلفن هوشمند گیمینگ آینده ردمی از صفحه نمایشی با رفرش ریت بالا و مجهز به Gorilla Glass Victus استفاده خواهد کرد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به سیستم خنک کننده مایع دوگانه VC، موتور خطی محور x و بلندگوهای استریو JBL اشاره کرد. همان‌طور که می‌دانید، چندی پیش شیائومی جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی خود را معرفی کرد. بنابراین انتظار می‌رود ردمی K50 Gaming Edition با رابط کاربری MIUI 13 و اندروید ۱۲ به بازار عرضه شود.

Redmi K40 Gaming Edition

گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که Redmi K50 Gaming به صفحه نمایش OLED با رفرش ریت ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتزی مجهز خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که ماژول دوربین موجود در قاب پشتی این گوشی دارای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی (Sony IMX686) + دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید + ۸ مگاپیکسلی تله فوتو ماکرو و در نهایت یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق باشد. همچنین ممکن است نسخه گران قیمت تری از این گوشی با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ HM2 وجود داشته باشد. حدس زده می شود که این دستگاه با نام POCO F4 GT در بازارهای خارج از هند عرضه شود. سری ردمی کی ۵۰ در ماه فوریه برای بازار چین معرفی خواهد شد.

نسخه گیمینگ Redmi K50 شیائومی با شارژر ۱۲۰ وات دیده شد

با توجه به مشخصات فاش شده ردمی K50 Gaming Edition، نظر شما درباره این تلفن هوشمند گیمینگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، گوشی خیلی خوب همراه با مشخصات عالی هستش، با اینکه گیمینگ هستش ولی دوربین خوبی هم داره، چیپستشم که چیپ بروز اسنپ هستش، خنک کننده مایع هم داره که برای کنترل گرما خیلی عالی هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی