حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتور ویبره وان پلاس 10 پرو بهترین در نوع خود خواهد بود!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، وان‌پلاس

می‌دانیم که وان پلاس در حال آماده‌سازی برای رویداد 21 دی ماه و معرفی وان پلاس 10 پرو در چین است. در روز های گذشته این برند فعالانه تعدادی از ویژگی های آن را به نمایش گذاشته است اما اوایل امروز، این شرکت شایعات گذشته را تایید کرد و حالا ما می‌دانیم که وان پلاس 10 پرو دارای صفحه نمایش 2K LTPO 2.0 با نرخ تازه‌سازی 120Hz خواهد بود که از ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن 1Hz پشتیبانی می کند. اما این همه ماجرا نیست! وان پلاس علاقه دارد که راجع به موتور ویبره وان پلاس 10 پرو قبل از رویداد معرفی بیشتر بدانید!

 

تاریخ معرفی وان پلاس ۱۰ پرو رسما اعلام شد: ۲۱ دی ۱۴۰۰ + طراحی گوشی

قبل از عرضه رسمی، بسیاری از جزئیات وان پلاس 10 پرو در حال حاضر به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است و خود شرکت نیز به ما کمک کرده است و برخی از ویژگی های کلیدی را از طریق پوسترهای تبلیغاتی به اشتراک گذاشته است! امروز، این برند جزئیات بیشتری در مورد صفحه نمایش به اشتراک گذاشته که این جزئیات جدید تایید می کند که وان پلاس 10 پرو با صفحه نمایش LTPO 2.0 سامسونگ عرضه می شود که وضوح صفحه نمایش 2K+ و نرخ رفرش پویا 120 هرتز را ارائه می دهد.

امروز اما وان پلاس یک تیزر دیگر نیز منتشر کرده است که نشان می دهد وان پلاس 10 پرو دارای یک موتور ویبره جدید است. با توجه به این پست، گوشی هوشمند پرچمدار آینده وان پلاس، دارای یک موتور ارتعاشی خطی محور X خواهد بود که گفته می شود پیشرفته ترین در هر گوشی هوشمند اندرویدی تاکنون است!

این موتور جدید دارای قدرت ارتعاش بیشتر، پاسخ لرزش حساس تر، و بیش از 170 افکت لرزشی مختلف است که تجربه کاربری غنی را برای کاربر به ارمغان می آورد.

این موتور ارتعاشی خطی محور X حدود 47 درصد بزرگتر از نسل قبلی است. به گفته مدیر محصول وان پلاس، اندازه این موتور حدود 90 درصد از موتور ویبره آیفون 12 پرو مکس بزرگتر است. یعنی تقریبا دو برابر بزرگتر!

برای نمایش قابلیت‌های این موتور ارتعاشی جدید، وان پلاس آن را با سناریو های ارتعاشی بازی محبوب پابجی، مانند رد پا، شکستن شیشه، شلیک گلوله و لرزش وسیله نقلیه، تطبیق داده است.

موتور ویبره وانپلاس 10 پرو بهترین در نوع خود خواهد بود

موتور ویبره وانپلاس 10 پرو بهترین در نوع خود خواهد بود

 

در تیزر های اخیر نیز، این برند طراحی جلوی گوشی هوشمند آینده خود را فاش کرده بود و نشان می‌داد که دارای حاشیه‌های کوچک، گوشه‌های گرد و یک سوراخ پانچ در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش است.

همچنین تأیید شده است که این دستگاه اولین دستگاه وان پلاس است که با آخرین نسخه رابط اوپو یعنی ColorOS 12.1 از پیش نصب شده در بازار چین عرضه می شود. این دستگاه از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می‌کند و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سیمی 80 واتی SuperVOOC و از شارژ بی سیم 50 واتی AirVOOC تغذیه خواهد شد و همچنین از شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی خواهد کرد.

وان پلاس 10 پرو دارای یک ماژول دوربین حاصل نسل دوم همکاری با Hasselblad در پنل پشتی خواهد بود که از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای تکمیل این ماژول دوربین سه‌گانه تشکیل شده است و در قسمت جلویی نیز به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

این دستگاه قرار است در تاریخ 21 دی ماه 1400 در چین عرضه شود، جایی که وان پلاس بعد از مدت ها شایعات و ارائه خرده مشخصات، بالاخره تمام مشخصات و ویژگی ها را به همراه قیمت چینی وان پلاس 10 پرو فاش خواهد کرد، بنابراین حتماً فردا با ما همراه باشید.

 

منتظر وان پلاس 10 پرو هستید؟ رویداد فردای وان پلاس برای شما تا چه حد جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری