حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر وان پلاس 10/10T با طراحی مشابه مدل پرو اما بدون برند Hasselblad منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، وان‌پلاس

انتظار می‌رود وان پلاس به‌زودی گوشی پرچمدار جدید خود از سری 10 را معرفی کند. شایعات حاکی از آنست که اسم رمز این دستگاه Project Ovaltine بوده و می‌توان آن را OnePlus 10 یا 10T 5G نامید. حال به‌تازگی، رندر وان پلاس 10/10T منتشر شده است که به طراحی کلی مشابه با مدل پرو، اما با نمایشگر صاف و بدون درج نام Hasselblad در ماژول دوربین اشاره دارد.

رندر وان پلاس 10/10T

MySmartPrice اخیرا از منابع خود در مورد مشخصات کلیدی OnePlus 10/10T 5G مطلع شده است. ما هنوز در مورد نام نهایی این دستگاه مطمئن نیستیم، اما منبع اطلاعات، Yogesh Brar، تأیید می‌کند که این گوشی بخشی از سری 10 است. Brar همچنین رندرهای طراحی گوشی آینده وان پلاس را نیز به‌اشتراک گذاشته است. OnePlus 10/10T 5G گوشی هوشمند پرچمدار بعدی این شرکت خواهد بود که به‌زودی عرضه می‌شود.

پرچمدار آینده وان پلاس با کد (CPH2413) ازنظر طراحی از مدل 10 پرو الهام گرفته است و ماژول دوربین آن با قاب دستگاه ترکیب می‌شود. این گوشی همچنین دارای ترکیب دوربین سه‌گانه و فلاش LED خواهد بود. تفاوت عمده طراحی ماژول دوربین مدل پرو و استاندارد را می‌توان به تعویض موقعیت فلاش LED با لنز بالای آن اشاره کرد.

رندر وان پلاس 10/10T

رندر وان پلاس 10/10T

همچنین شایان‌ذکر است که هیچ نام تجاری Hasselblad در اینجا دیده نمی‌شود. این می‌تواند به این معنی باشد که وان پلاس 10 پرو تنها پرچمداری خواهد بود که از همکاری هاسلبلاد با این شرکت بهره می‌برد. Brar همچنین ادعا می‌کند که این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 بوده وان پلاس از سنسور قابل‌اعتماد سونی IMX766 برای گوشی پرچمدار آینده خود استفاده خواهد کرد. از همین سنسور در چندین گوشی هوشمند دیگر وان پلاس مانند OnePlus 10R ،Nord 2 و دستگاه‌های دیگر استفاده شده است.

ماژول دوربین همچنین شامل یک لنز فوق عریض با سنسور 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. برای عکس‌های سلفی، یک دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی در داخل سوراخ تکی نمایشگر وجود خواهد داشت.

جلوی دستگاه دارای صفحه‌نمایش تخت است. این نمایشگر 6.7 اینچی Fluid AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز و پشتیبانی از نرخ نمونه‌برداری لمسی 360 هرتز ارائه خواهد شد. همچنین رفرش‌ریت نمایشگر به‌صورت پویا بین 60/90/120 هرتز سوئیچ می‌کند. این گوشی از sRGB، ویژگی +HDR10 و رنگ‌های 10 بیتی پشتیبانی می‌کند.

درباب مشخصات داخلی، تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام برای این گوشی درنظر گرفته شده است. این دستگاه همچنین با گزینه‌های ذخیره‌سازی 8 گیگابایت + 128 گیگابایت و 12 گیگابایت + 256 گیگابایت به‌ترتیب از نوع LPDDR5 و UFS 3.1 عرضه خواهد شد. پرچمدار آینده وان پلاس همچنین یک باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی دارد.

وان پلاس 10/10T در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می‌شود و دارای گزینه‌های اتصالی مانند MIMO 2×2 ،WiFi 802.11 a/b/g/n/ac/ax، بلوتوث 5.3، SBC و aptX HD ،LDAC ،NFC و غیره است.

لبه پایینی گوشی به درگاه USB 2.0 Type-C مجهز شده و دستگاه از بلندگوهای استریو بهره می‌برد. در پایان، گفته می‌شود که تولید انبوه گوشی آینده وان پلاس از تیرماه آغاز خواهد شد.

نظر شما پیرامون رندر وان پلاس 10/10T و مشخصات احتمالی این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی