حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۱۰ پرو به‌لطف سیستم‌عامل ColorOS 12.1 موفق به دریافت گواهی ۳۶ ماهه TÜV شده است

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | وان‌پلاس

طبق اعلام قبلی، کنفرانس معرفی جدیدترین سری از پرچمداران کمپانی وان پلاس با نام 10 OnePlus در ۲۱ دی‌ماه برگزار خواهد شد. درفاصله‌ی تنها چند روز تا برگزاری این رویداد، وان پلاس شماری از ویژگی‌های این گوشی هوشمند رده‌بالا را در قالب انتشار تیزرهایی، اعلام کرده است. در آخرین این موارد، حساب رسمی وان پلاس در Weibo یک گواهی جدید روانی رابط‌کاربری توسط TÜV را به‌اشتراک گذاشته و ادعا می‌کند که وان پلاس ۱۰ پرو به‌لطف بهره‌گیری از سیستم‌عامل ColorOS 12.1 اولین گوشی موبایلی می‌باشد که آزمایشات در این زمینه را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

گواهی روانی TÜV وان پلاس ۱۰ پرو به‌مدت ۳۶ ماه به‌لطف سیستم‌عامل ColorOS 12.1

صبح امروز، کمپانی وان پلاس رسماً اعلام کرد که OnePlus 10 Pro به اولین گوشی هوشمند جهان تبدیل شده است که گواهینامه روانی سطح A TÜV SÜD را دریافت می‌کند. این گواهی نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند حتی پس از 36 ماه استفاده مداوم، باز هم به‌راحتی کار خواهد کرد. براساس اطلاعات موجود در پوستر رسمی، “گواهینامه روانی سطح A TÜV SÜD” به بهینه‌سازی فنی جامع نرم‌افزار و سخت‌افزار اشاره دارد. OnePlus 10 Pro تست TÜV SÜD را گذرانده که یک آزمایش 36 ماهه به‌منظور بررسی افت عملکرد سیستم‌عامل و رابط‌کاربری آن به‌شمار می‌رود.

این گواهی جنبه‌های مختلف بهینه‌سازی سخت‌افزار و نرم‌افزار را درنظر می‌گیرد و عملیات روان و بدون افت عملکرد این گوشی را، 36 ماه پس از خرید و استفاده مداوم نیز تضمین می‌کند. این پست توضیح می‌دهد که با توجه به الگوهای متفاوت در استفاده از دستگاه، تجربه کلی کاربران از آن ممکن است متفاوت باشد؛ اما به‌طورکلی، تلفن مذکور باید در یک دوره 36 ماهه سالم بماند.

گواهی روانی TÜV وان پلاس ۱۰ پرو به‌مدت ۳۶ ماه به‌لطف سیستم‌عامل ColorOS 12.1

گواهی روانی TÜV وان پلاس ۱۰ پرو به‌مدت ۳۶ ماه به‌لطف سیستم‌عامل ColorOS 12.1

در یک پست جداگانه، وان پلاس اعلام کرد که آخرین پرچمدار این شرکت برای سال ۲۰۲۲ از سیستم‌عامل ColorOS 12.1 بسیار بهینه‌شده استفاده می‌کند که تجربه کاربری بهبودیافته و ویژگی “Omoji” را با خود به‌همراه دارد.

با این حال، پوستر منتشرشده از سوی وان پلاس همچنین به‌طور خاص بیان می‌کند که روان بودن سیستم‌عامل به این معنی نیست که مطلقاً هیچ تأخیری در تجربه رابط‌کاربری وجود ندارد؛ یعنی با توجه به عادات استفاده شخصی و محیط‌های مختلف شبکه، ممکن است تفاوت‌هایی در تجربه واقعی وجود داشته باشد. TÜV (انجمن بازرسی فنی) یک سازمان صدور گواهینامه بین‌المللی است که مقر اصلی آن در کشور آلمان بوده و یک نهاد معتبر در اروپا و حتی در سطح بین‌المللی به‌شمار می‌رود. آزمایشگاه TÜV SÜD درحال‌حاضر بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین سازمان تست TÜV در جهان است که تاریخچه آن به دوران انقلاب صنعتی اول برمی‌گردد.

نظر شما درباره موفقیت وان پلاس در دریافت گواهینامه روانی رابط‌کاربری گوشی هوشمند پرچمدار OnePlus 10 Pro به‌لطف سیستم‌عامل جدید این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

oxygen os بیش تر دوشت داشتم🙂🙂اما ربط اوپو هم خوبه🙃

Mahdi

oxygen os بیش تر دوست داشتم🙂🙂اما رابط کاربری اوپو هم خوبه🙃

Mahdi

گوشی منم ۳۶ ماهه روون و بدون مشکله ، این دیگه چه تبلیغ جدید مزخرفی بود اینا کردن

من نرم‌افزارکار موبایل هستم و اکثر مارک هارو تست کردم واقعا هیچ کدومش به روانی وان پلاس نمیرسه
حرف نداره وان پلاس!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی