حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر وان پلاس 10 با ماژول دوربین عریض را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، وان‌پلاس

کمپانی وان پلاس تاکنون دو گوشی هوشمند از سری 10 خود را با نام‌های OnePlus 10 Pro و OnePlus 10R عرضه کرده است. جالب اینجاست که مدل استاندارد این خانواده هنوز معرفی نشده است، اما گفته می‌شود که ممکن است در نیمه دوم سال جاری شاهد رونمایی از این دستگاه باشیم. حال به‌تازگی، رندر وان پلاس 10 منتشر شده است که طراحی پنل جلویی صاف و پنل پشتی با ماژول دوربین عریض را نشان می‌دهد.

رندر وان پلاس 10

اخیرا وب‌سایت OnSiteGo، برخی از رندرهای طراحی گوشی هوشمند وان پلاس 10 را منتشر کرده است. بااین‌حال، در مورد این رندرها باید به چند نکته توجه کرد. اولاً، آن‌طور که معمولاً از افشاگرانی مانند OnLeaks می‌بینیم، بر اساس فایل‌های CAD نیستند. درعوض، آن‌ها بر اساس “واحدهای نمونه اولیه” می‌باشند که توسط افشاگر Yogesh Brar مشاهده شده است. Brar تاکنون سابقه بسیار خوبی برای افشای اطلاعات دارد، اما دقت این رندرها مطمئناً مشخص نیست.

همچنین مشخص نیست که آیا این رندرها واقعاً مدل استاندارد وان پلاس 10 را به تصویر می‌کشند یا خیر. این امکان وجود دارد که OnePlus بتواند این محصول را با نام دیگری عرضه کند و OnePlus 10T یکی از کاندیدای آن باشد. به‌طورکلی، این رندرها را با کمی شک‌وتردید درنظر بگیرید.

رندر وان پلاس 10

رندر وان پلاس 10

با وجود افشای این طراحی، رندرهای به‌نمایش‌درآمده به‌نظر منطقی هستند. پشت گوشی بسیار شبیه به OnePlus 10 Pro است، بنابراین DNA خاص وان پلاس در این دستگاه نیز وجود دارد. بااین‌حال، ماژول دوربین به‌طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد.

همچنین جلوی گوشی به سوراخ نمایشگر مرکزی تجهیز شده است. بااین‌حال، کناره‌های گوشی کاملاً صاف هستند. دکمه‌های تنظیم صدا طبق معمول در سمت چپ و دکمه پاور نیز در سمت راست قرار دارد. اما دکمه تنظیم هشدار کجاست؟ اگر این رندرها دقیق باشند، این اولین گوشی پرچمدار خواهد بود که یکی از معروف‌ترین ویژگی گوشی‌های این شرکت را حذف می‌کند.

گذشت زمان نشان خواهد داد که آیا این رندرها واقعی هستند یا خیر. باید منتظر بمانیم و ببینیم که OnePlus برای سری 10 چه برنامه‌ای در ذهن دارد، سری 10 که به‌سرعت در حال تبدیل‌شدن به گیج‌کننده‌ترین خانواده اصلی این شرکت تاکنون است.4

دیدگاه شما پیرامون رندر طراحی وان پلاس 10 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی