حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر LTPO 2.0 به وان پلاس ۱۰ پرو اضافه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

در حالی که هنوز پرچمدار برخی برندها نمایشگر LTPO ندارند، وان پلاس می خواهد پا را فراتر گذشته و نسل دوم نمایشگر LTPO را در پرچمدار ۲۰۲۲ خود قرار بدهد. بله، گقته می شود که نمایشگر LTPO 2.0 به وان پلاس ۱۰ پرو اضافه خواهد شد.

نمایشگر LTPO 2.0 وان پلاس ۱۰ پرو

پیت لاو، مدیرعامل وان پلاس، علاوه بر تایید عرضه وان پلاس 10 پرو در اوایل سال ۲۰۲۱، همچنین توضیح داد که پرچمدار آینده نمایشگر LTPO 2.0 ارائه خواهد کرد. وی اشاره می کند که کاربران به لطف فناوری نمایشگر جدید، تجربه ای روان تر را در همه موارد استفاده خواهند دید.

نمایشگرهای اکسید پلی کریستالی با دمای پایین (LTPO) نوع خاصی از backplane صفحه‌نمایش OLED هستند که به نمایشگرها اجازه می‌دهد با رفرش ریت متغیر بین 1 هرتز و 120 هرتز به‌روزرسانی شوند و در عین حال انرژی کمتری نسبت به صفحه‌نمایش‌های LTPS OLED معمولی مصرف کنند. ما هنوز نمی دانیم که LTPO 2.0 چه پیشرفت هایی را به ارمغان می آورد. ما انتظار داریم که نمایشگر جدید توسط سامسونگ عرضه شود.

همچنین می دانیم که OnePlus 10 Pro باید یک پنل 6.7 اینچی با رزلوشن QHD+ از نوع AMOLED، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژر سیمی 80 واتی را به همراه داشته باشد. این گوشی احتمالا دارای یک دوربین سه گانه در پشت خود با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر است.

نظر شما چیست؟ نمایشگر رفرش ریت بالا با رفرش ریت متغیر برای شما جز فاکتورهای حتمی خرید حساب می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)