حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی وان پلاس ۱۰ پرو رسما اعلام شد: ۲۱ دی ۱۴۰۰ + طراحی گوشی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

به نظر می رسد که ۱۱ ژانویه ۲۰۲۲ یا ۲۱ دی ۱۴۰۰ فقط برای رونمایی از تراشه جدید سامسونگ اگزینوس ۲۲۰۰ نیست و وان پلاس هم معرفی پرچمدار خود را برای سه شنیه چهارمین هفته دی ماه مشخص کرده است. بله، تاریخ معرفی وان پلاس ۱۰ پرو رسما اعلام شده و ۲۱ دی ۱۴۰۰ خواهد بود. در این تیزر ویدیویی رسمی شاهد طراحی گوشی هم هستیم.

تاریخ معرفی وان پلاس ۱۰ پرو

خب بیاید اول درباره تاریخ صحبت کنیم. پیش از این به شما گفتیم که اولین ماه سال ۲۰۲۲ برای معرفی OnePlus 10 Pro انتخاب شده است. امروز روز آن نیز مشخص شد. ۱۱ ژانویه ۲۰۲۲ یا ۲۱ دی ۱۴۰۰ را برای آن علامت بزنید. ساعت مراسم ۱۴ به وقت محلی یا ۹:۳۰ به وقت تهران است.

شما می توانید تیزر رسمی Oneplus را اینجا ببینید:

 

پیش از این در ترنجی به شما گفته بودیم که طراحی وان پلاس ۱۰ پرو مشابه گلکسی اس ۲۱ اولترا است و این در تیزر رسمی تایید شد. همانطور که در تصویر اصلی مطلب و البته تصویر زیر می بینید، طراحی ادامه دار فریم دوربین که از فریم دستگاه ارتباط می گیرد، کاملا شبیه به زبان طراحی سامسونگ در خانواده گلکسی اس ۲۱ است.

طراحی دوربین وان پلاس ۱۰

طراحی دوربین وان پلاس ۱۰

 

رندر وان پلاس ۱۰ پرو را ببینید: طراحی مشابه با گلکسی اس ۲۱ سامسونگ

انتظار داریم این گوشی از شارژر سیمی ۸۰ وات وان پلاس پشتیبانی کند که توان خیلی خوبی خواهد بود. به گفته Digital Chat Station، بسیاری از مشخصات با OnePlus 9 Pro یکسان خواهد بود، اما گوشی جدید دوربین سلفی بهتری خواهد داشت و از شارژ سیمی 80 واتی پشتیبانی می کند.

شارژر سیمی ۸۰ وات برای وان پلاس ۱۰ پرو شایعه شده است

شما منتظر پرچمدار جدید Oneplus برای سال ۲۰۲۲ هستید؟ فکر می کنید در مقایسه با هموطن های خود موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)