حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات وان پلاس 10 به‌عنوان مدل استاندارد پرچمدار این برند فاش شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

با معرفی پرچمدار وان پلاس با نام OnePlus 10 Pro در ماه‌های گذشته، شاهد آن بودیم که این شرکت یک نسخه استاندارد از گوشی رده‌بالای خود را عرضه نکرد. بااین‌حال، آخرین اطلاعات حاکی از آنست که این شرکت کماکان در فکر ارائه‌ی این مدل می‌باشد. به‌تازگی، Dgit India و افشاکننده مشهور، OnLeaks، مشخصات کلیدی گوشی وان پلاس 10 به‌عنوان مدل استاندارد پرچمدار این شرکت را فاش کرده‌اند که درادامه به‌مرور آن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات وان پلاس 10

طبق اطلاعات منتشرشده توسط این دو منبع، پرچمدار استاندارد وان پلاس به صفحه‌نمایش 6.7 اینچی OLED با وضوح +FHD و رفرش‌ریت 120 هرتز، درکنار 8 تا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 تا 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که این گوشی دارای باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی و قابلیت شارژ فوق‌سریع 150 واتی نیز می‌باشد که نسبت به باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی وان پلاس 9 و شارژ 65 واتی آن، یک پیشرفت قابل‌توجه است.

ازنظر عکاسی، گفته می‌شود که OnePlus 10 دارای سیستم دوربین سه‌گانه پشتی است. این ترکیب دوربین از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق‌عریض با سنسور 16 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو با سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. سنسور فوق‌عریض به‌نظر یک پله پایین‌تر از سنسور اولتراواید 50 مگاپیکسلی IMX766 در گوشی وان پلاس 9 خواهد بود. همچنین ظاهراً یک سنسور 32 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی نیز برای این دستگاه درنظر گرفته شده است.

مشخصات وان پلاس 10

مشخصات وان پلاس 10

جالب اینجاست که Dgit و Hemmerstoffer گزارش می‌دهند که وان پلاس درحال آزمایش دو پردازنده متفاوت برای گوشی جدید خود است. گفته می‌شود که این شرکت درحال آزمایش یک چیپست اسنپدراگون «نسل بعدی» (احتمالاً اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس) و همچنین تراشه Dimensity 9000 مدیاتک می‌باشد. چندی پیش نیز اطلاعاتی منتشر شد مبنی‌بر اینکه وان پلاس درحال کار بر روی عرضه یک گوشی هوشمند با تراشه دیمنسیتی 9000 است که با توجه به اطلاعات اخیر، می‌تواند OnePlus 10 موردنظر باشد.

بااین‌حال، آیا OnePlus 10 واقعاً ارزش خرید دارد؟ خب، این به قیمت نهایی این دستگاه بستگی دارد و تاکنون نیز هیچ اطلاعاتی در این مورد وجود ندارد. اما امیدواریم وان پلاس بتواند گوشی هوشمندی با قیمت رقابتی در مقایسه با پرچمداران مقرون‌به‌صرفه مانند Google Pixel 6 با قیمت 600 دلار ارائه دهد.

نظر شما درمورد مشخصات احتمالی وان پلاس 10 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قطعا گوشی خوبی خواهد بود و احتمال زیاد تراشه Dimensity 9000 خواهد داشت!
فوقِ پرچم دار بعدی وان پلاس یعنی وان پلاس ۱۰ اولترا که قطعا بهترین گوشی اندرویدی خواهد بود، احتمالا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس ساخت TSMC خواهد آمد، البته اگه تا اون موقع نسل دوم اسنپدراگون 8 معرفی نشده باشه، چون پرچم دارای وان پلاس همیشه بهترین قطعات موجود رو دارند!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی